|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3637383940 41> |
Forfatter | ||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
![]() |
|||||
Takker for oplysningerne.
|
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
![]() |
||||||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 648 |
![]() |
|||||
Men den skal vel testes på samme måde som Hother mv mente LG skulle testes. Altså ved et statisk kanallogo i 12-15 timer. Eller er det fordi at det er et Panasonic, og så forudsættes det bare med det samme, at det er et væsentligt bedre tv? Jeg forstår simpelthen ikke at du TØR købe et evt OLED tv, med alle de bekymringer/negativer du har haft omkring LG´s ditto.
|
||||||
![]() |
||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
![]() |
|||||
Nu har jeg nu aldrig bedt om 15 timer statisk kanallogo, men der i mod 5 timer, for den peiode er absolut relevant for mig - og flere andre. Panasonic giver mig en væsentlig bedre mulighed for at teste et TV. Jeg tvivler på, at et AV supermarked vil tillade mig at optage et TV i et par timer + de vil næppe tilslutte TV kanaler eller en fornuftig BD afspiller, og endelig nogle gange ændre på belysningen. Det betyder rigtigt meget for mig, at jeg helt reelt ved hvad jeg smider en hulens masse penge efter. Jeg mener ikke at risikoen for burn-in er mindre ved Panasonic er end ved andre producenter. Jeg har det vel bare som dem der altid vælger VW fordi de altid har været tilfredse
![]() Redigeret af Hother - 15-Juni-2017 kl. 14:25 |
||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||
![]() |
||||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|||||
Modtaget |
||||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||||
![]() |
||||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3745 |
![]() |
|||||
http://televisions.reviewed.com/features/what-to-know-about-oled-screen-burn-in-problems-causes-image-retentionEr måske ikke så følsomt, som nogle af os har frygtet.
|
||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Har jeg skam læst flere gange + nogle tilsvarende artikler
![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3745 |
![]() |
|||||
Mener også, at jeg engang faldt over en artikel, der beskrev, at spændingsforskel i oled pixels gav ir/burn in. Det er denne spændingsforskel i pixels der udlignes, når tv kører sit vedligeholdelses program. Men kan jeg finde denne artikel igen, nej.
|
||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Den er jeg ikke faldet over, men lyder da plausibelt. Panasonic har også et vedligeholdsprogram, som tager ca. 60 min at komme igennem. Takker i øvrigt for din indsats
![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Skal jo i gang igen, efter 8 mdr. i mørket ( og ikke et med tremmer). Eller den korte version, alvorlig sygdom med flere operationer og 4 ugers indlæggelse. Redigeret af JeTex - 15-Juni-2017 kl. 14:49 |
||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Uha, den kan jeg desværre næsten matche - bortset fra indlæggelsen, de tør nemlig ikke operere mig. Rigtig god bedring til os begge
![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Og i lige måde herfra. Det er noget hø, hvis en operation ikke kan udføres, som led i helbredelse.
|
||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||||||
![]() |
||||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|||||
Jeg ved ikke hvor vigtig byggekvalitet er for dig længere og jeg har ikke rørt ved EZ1000 endnu, men lige præcis på dét punkt, så er EZ950 er gevaldigt tilbageskridt ift. tidligere modeller. Knirkende billig plastic, som ikke hører hjemme på så dyrt et TV. Det er muligt, at dét er med til at holde prisen konkurrencedygtig, men jeg må indrømme at jeg er ret skuffet over hvor billig plastic'en er. Jeg forsøgte at finde noget legetøj i ungernes kasser, som kunne matche, og vi snakker næsten Kinderæg-legetøjskvalitet
![]() Når først TV'et hænger på væggen, så rører man nok ikke ved det mere, men det hårde plastic knirker når det bliver varmt - det har jeg ikke hørt på nogen af de andre modeller. En anden ting med "bagsiden" er, at både HDMI 3 og 4, samt LAN, USB og SPDIF peger direkte ud i bagvæggen og flugter næsten helt med bagsiden, så vægmontering er besværlig hvis man har brug for mere end 2 HDMI-porte. |
||||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3637383940 41> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |