recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers setup, og  nu med Pana TX-p55VT60 :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers setup, og nu med Pana TX-p55VT60 :-)

Besvar Besvar Side  <1234 301>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 14:45
Så har jeg fået kørt en MCACC (auto-kalibrering) på mit højtaler setup.  Ufff.... en mangel på dynamik i forhold til mine 2 tidligere BS-133 JetCry
Jeg kan jo godt høre, at der er et større, hvad jeg ville kalde et mere "detaljeret frekvensspænd"....men, jeg håber at de nye BS-243 bliver væsentligt bedre, når de er blevet spillet tilUnhappy
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Så har jeg fået kørt en MCACC (auto-kalibrering) på mit højtaler setup.  Ufff.... en mangel på dynamik i forhold til mine 2 tidligere BS-133 JetCry
Jeg kan jo godt høre, at der er et større, hvad jeg ville kalde et mere "detaljeret frekvensspænd"....men, jeg håber at de nye BS-243 bliver væsentligt bedre, når de er blevet spillet tilUnhappy
Hej John Tongue
Da jeg sidst fik nye højttalere var jeg dybt skuffet de første 14 dage, men jeg satte radioen til at spille når vi ikke var hjemme, ikke højt,men nok til at få membramerne motioneretWink og NU er jeg vildt glad for dem.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 14:59
Dav HenrikLOL

Ja, jeg ved jo at det er som du siger - men det lyder aldeles kønsløstOuch

Normalt når jeg hører musik, så begynder jeg at spjætte med arme og ben, og her sidder jeg bare og måberBig smileCry

Nå, men jeg må jo arbejde lidt med sagen. Og i øvrigt kommer Christian med nogle nye HT-kabler som han gerne vil have at jeg prøver på et tidspunkt når de nye er spillet til. Og lyder det så lige så ringe, så er jeg sikker på, at Christian ikke kan holde fingrene fra indstillingerneLOL 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:04

Dav HenrikLOL

Normalt når jeg hører musik, så begynder jeg at spjætte med arme og ben, og her sidder jeg bare og måberBig smileCry

Nå, men jeg må jo arbejde lidt med sagen. Og i øvrigt kommer Christian med nogle nye HT-kabler som han gerne vil have at jeg prøver på et tidspunkt når de nye er spillet til. Og lyder det så lige så ringe, så er jeg sikker på, at Christian ikke kan holde fingrene fra indstillingerneLOL 
Nu skal du huske at membramerne er stive, hvilket ikke giver den dynamik som producenten har bygget højttaleren ud fra, så der SKAL komme en helt anden lyd når de er spillet tilWink Giv det nu lidt tid, eller smid dem i containeren (jeg skal nok bære dem ned for dig LOL)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Dav HenrikLOL

Nu skal du huske at membramerne er stive, hvilket ikke giver den dynamik som producenten har bygget højttaleren ud fra, så der SKAL komme en helt anden lyd når de er spillet tilWink Giv det nu lidt tid, eller smid dem i containeren (jeg skal nok bære dem ned for dig LOL)
Du har da også altid været så hjælpsom HenrikLOL
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:21
har din receiver kaldt dine fronter for small?, for så kan det nemligt godt lyde fladt hvis ikke du har sat sub+ så der kommer fuld frekvens ud til fronterne
Mvh

René
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:21

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Dav HenrikLOL

Du har da også altid været så hjælpsom HenrikLOL
Ja ja.  Sådan skal det vel være Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:23
Ellers gi' dem en tur i vaskemaskinen, så skal de nok blive blødgjorte. Men ikke over 40 grader finvask.TongueLOL
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ellers gi' dem en tur i vaskemaskinen, så skal de nok blive blødgjorte. Men ikke over 40 grader finvask.TongueLOL
Og godt med skyllemiddel  LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

har din receiver kaldt dine fronter for small?, for så kan det nemligt godt lyde fladt hvis ikke du har sat sub+ så der kommer fuld frekvens ud til fronterne
Nix receiveren har dømt Large. Og sjovt nok, så behøvede jeg aldrig tidligere Sub til Stereo for at få en fornuftig lydSmile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:33

Du kan sq selv tage til Kastrup og blødgøre dem KampusLOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 15:36

Du kan sq selv tage til Kastrup og blødgøre dem KampusLOL
Er det ikke nok at jeg har sendt dig noget rock musik?TongueSmile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 301>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu