recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers setup, og  nu med Pana TX-p55VT60 :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers setup, og nu med Pana TX-p55VT60 :-)

Besvar Besvar Side  <1 299300301
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Og jeg synes at det er en super god service Pana. center Rødovre har udvist overfor Hother/John - og kunne absolut nemt se mig som kunde i netop den butik. 

Nu er John vist også en helt speciel kunde Wink. Udover at skifte TV ca. en gang om året så roser han altid det sidste som det bedste han nogensinde har haft. Selvom skiftet har været fra fra Pioneer KRP over VT30 til VT50 til (WT60)/VT60. En fantastisk promotor Big smile.
Nu omfatter mine udtalelser omkring mine TV typisk mine oplevelser omkring de nye tiltag såsom 3D og/eller andre nye features + det faktum at jeg ikke har set mine efterfølgende TV som ringe billedemæssigt.

Jeg har vist aldrig udnævnt WT60 til det bedste billede, men udtalt at billedet er ganske fint/glimrende.

Men ja - billedmæssigt er VT60 det bedste jeg har haft. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:40

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper

Jeg tror bare at vi skal lade den ligge der Jesper. Man kan sige at jeg ofte er lidt træt af at skulle svare på de samme ting flere gange fordi nogen mener at der stikker noget andet under mine svar.

Der kommer ingen brugeranmeldelse af TV´et, de tider er slut. Men jeg har oprettet en tråd om mine oplevelser med VT60, og den vil jeg skrive i efterhånden, som jeg kommer igennem TV´et.Smile

- vil jeg glæde mig til at læse.
Må jeg/man stille spørgsmål i denne tråd, eller må man blot samtykke/rose ;)

Ai, spøg til side. Hother, måske du har anden opfattelse af mig/mine intentioner, men jeg ønsker dig det bedste i din hifi & TV søgen, og læser dine indlæg med stor interesse. Men du HAR altså en tendens til at "se spøgelser", og reagere lidt "små-fornærmet" når dette sker. Sagt i største venskabelighed ( tro det eller ej...)

De venligste hilsner

Nu så jeg vist ikke flere spøgelser en Jetex - og de seneste mange indlæg omfattede ikke mit VT60.

Og naturligvis må du spørge i min VT60 tråd. Bare ikke forvent, at i den nærmeste fremtid kigger på andet end billede og lydSmile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 16:02
Og hermed lukker sagaen i denne omgang af Hothers setup. Siden er begyndt at opføre sig underligt, indlæg kommer ikke i tidskronologisk orden + et par andre ting.

Måske skyldes det, at tråden indeholder mere en 3600 indlæg og 300 sider, og jeg ønsker ikke, at tråden går tabt, for jeg ved at at der kan være flere hundrede visninger på en dag, og den tjener dermed et formål.

Jeg opretter en "Hothers setup 2", når jeg modtager min nye centerhøjtaler til efteråret.Tongue

Redigeret af Hother - 13-Juni-2013 kl. 16:38
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Og jeg synes at det er en super god service Pana. center Rødovre har udvist overfor Hother/John - og kunne absolut nemt se mig som kunde i netop den butik. 

Nu er John vist også en helt speciel kunde Wink. Udover at skifte TV ca. en gang om året så roser han altid det sidste som det bedste han nogensinde har haft. Selvom skiftet har været fra fra Pioneer KRP over VT30 til VT50 til (WT60)/VT60. En fantastisk promotor Big smile.
Nu omfatter mine udtalelser omkring mine TV typisk mine oplevelser omkring de nye tiltag såsom 3D og/eller andre nye features + det faktum at jeg ikke har set mine efterfølgende TV som ringe billedemæssigt.

Jeg har vist aldrig udnævnt WT60 til det bedste billede, men udtalt at billedet er ganske fint/glimrende.

Men ja - billedmæssigt er VT60 det bedste jeg har haft. 

Jeg er nu ret sikker på at det specifikt har været med billedkvaliteten i fokus når du har udtalt dig om det nye vidunder (WT60 var netop i parantes). Pioneer har været meldt besejret på billedsiden flere gange og nu er jeg ved at tro dig (ulven er kommet) Wink. Det må andre kunne bekræfte? Dine mange skift er jo helt op til dig og har helt sikkert været til glæde for de mange der har været aftager af de brugte - ikke mindst Kampus Big smile. Det virker bare på mig som om at mange af dine skift har været helt unødvendige.

Men held og lykke med det - så længe det varer Big smile.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 18:42
Kære alle.

Efter aftale med Hother lukker jeg tråden. Det er fordi vores forum er begyndt at sortere indlæggene forkert. En fejl som er rettet i en nyere version af forumet som vi opdaterer til i sommerferien.

Hother åbner en ny tråd, når han er klar.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 299300301

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu