|
Hovedtelefoner med god ANC |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pludselig opdager jeg jo, at de Sony ikke har en "ekstern" mikrofon som på mine Jabra: https://www.jabra.dk/business/office-headsets/jabra-evolve/jabra-evolve-80
Kan man derfor forvente samme samtalekvalitet? Jeg er med på, at de sikkert vil være forrygende at bruge til at lytte med. Men jeg skal bruge dem til tovejskommunikation :) |
||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sakset fra en anmeldelse på mobilsiden.dk: "Mikrofonen i WH-1000XM3 er også lige som den skal være. Jeg har endnu ikke oplevet, at folk jeg talte med ikke kunne høre mig. Selv når jeg har stået på en togstation, og S-toget har buldret forbi, har vedkommende i den anden ende kun kunne høre mig." |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder beroligende. Jeg er nemlig virkelig, virkelig tilfreds med selve samtalekvaliteten i mine Jabra, så den ville jeg helst ikke undvære i jagten på mere støddæmpning :) |
||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||
Lappe
Junior bruger Oprettet: 25-September-2008 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med BeoPlay H9i? Nogen der har sammenlignet dem med Bose og Sonys?
|
||
Lappe
Junior bruger Oprettet: 25-September-2008 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Slet ingen?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pas, mine 3M Peltor WS5, er skide gode til at undertrykke udefra kommende lyde.....
Klaus
Redigeret af KlausDM - 08-November-2018 kl. 16:55 |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sammenlignet med hvad? Sonys ANC er pt testet til markedets bedste system, og skal hilse og sige, at det er et par fede lyttebøffer.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg købte B&O earphones for et par år siden
Der var støjreduktionen så ineffektiv, at der næsten ikke var forskel - men måske er det bedre på H9i Gå efter Sony eller Bose, men Sony har den bedste lydkvalitet |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har B&O H9i, men når det gælder ANC delen så er Sony foran. Til gengæld er B&O mere behagelig at have på.
Men hvis lyd er #1 så nap Sony 1000M3 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har Beoplay H9i - bruger dem i træningscenter - Lyden er fantastisk og ANC virker meget fint i min verden, for der er en del støj i sådan et center. Min gamle Beoplay H9 gjorde det ikke super godt på ANC, den gjorde ofte der var lidt mekanisk støj i baggrunden. H9i er klart det bedste jeg har prøvet Skal jeg findet et minus, så sidder de ikke 100% stabilt ved øvelser til træning, men de klare det ganske fint.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |