recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner - Sennheiser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHovedtelefoner - Sennheiser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefoner - Sennheiser
    Sendt: 06-September-2009 kl. 23:45
Jeg er på udkig efter nogle nye gode hovedtelefoner, og har hørt godt om Sennheiser. Jeg har også hørt lidt af nogle forskellige modeller, men kan stadigvæk ikke helt bestemme mig. Jeg er på udkig efter de aller bedste Sennheiser hovedtelefoner, og lad os glemme prisen i første omgang.

Selvfølgelig må det godt være et andet mærke end Sennheiser hvis man kan få noget bedre for samme penge, men der skal være en hørbar forskel. Det gælder også ved køb af Sennheiser. Hvis der nu f.eks. er en model til 2.000 kr. der kun lige er LIDT bedre end dem til 1.500 kr., så er det selvfølgelig dem til 1.500 kr. jeg går efter.

Men bare kom med nogle bud.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 10:42
Sennheiser HD-650 er topmodellen hos Sennheiser inden det bliver rigtig dyrt, har ikke lyttet til den selv, men lige omkring Head-fi kigger jeg over til hifi4all  http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=34

men er ked af det med din pung..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 22:26
Jeg har et lidt stort problem, som gør at jeg ikke rigtigt kan komme videre..

Det jeg primært skal bruge hovedtelefonerne til er afspilning af musik på mobilen, på farten. Jeg har derfor kigget og hørt lidt på Sennheiser HD485. Indtil videre er valget egentlig faldet på dem, men jeg ved stadigvæk ikke om jeg vil få mere glæde af nogle af de dyrere modeller, som Sennheiser HD 650 f.eks., da den jo nok ikke vil komme til sin fulde ret ved afspilning af mp3 filer på mobilen.
Jeg vil nok også bruge hovedtelefonerne derhjemme engang imellem, så derfor kunne det jo godt være det kunne betale sig at købe en af de dyrere modeller. Men hvis det så ikke lyder godt når jeg hører musik på mobilen så gider jeg ikke, for det er det jeg skal bruge dem mest til.

Men helt generelt set, er der så en stor forskel på Sennheiser HD 485 og Sennheiser HD 650? Og hvad ville i vælge hvis i sad i min situation?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu