|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Myth_Dark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 06-April-2008 kl. 21:26 |
Jeg står og skal have noget ordenlig lyd til min iPod Touch og vil nu ofre lidt penge på det.
Mit budget er sat til en 1.000-1.500kr. Komforten skal være i top da de skal være til at have på i flere timer i streg. Udover det ville det være rart hvis jeg kan holde lyden for mig selv, så når jeg f.eks sidder i bussen de ikke alle kan høre min musik lige så højt som jeg gør. Jeg høre utrolig meget elektronisk musik og rap så en god bass gengivelse er et must. Har kigget på grado og hørt dem. En virkelig god lyd, men læste et sted at stort set alle kan høre hvad man høre så hvis der var et bedre alternativ ville det være super. På forhånd tak ![]() PS: Er den lagt på det forkerte sub-forum så sig lige til. Så flytter jeg den bare. Redigeret af Myth_Dark - 06-April-2008 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
De har Sennheiser 580 til 1000,- men de er desværre også åbne og så kræver de en del effekt men de spiller så også helt fantastisk
![]() |
|
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
|
![]() |
|
Myth_Dark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Er ikke helt med på hvad du mener med de kræver en del effekt
![]() Har selv et par alt for brugte Sennheiser HD515 og har været glad for dem, men skal have nogle nye. Og som sagt ville det være rart hvis lyden blev lukket lidt af så jeg kan sidde i min egen verden uden folk skal høre med ![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det du måske søger er in-ear. Her kan siden headroom anbefales. Kig på Shure - de er brancheførende, og topmodellen koster 1800 ca..
Og de slår alt.. og så ligner du heller ikke en cyborg med dem når du bruger dem. |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
sennheiser HD 595 åbne - ca. kr. 1100 så kører det dertil hug en Norah Jones skive på anlægget. your in heaven |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Ellers er der Philips SHN9500, der fjerner 85% af den udefrakommende støj. Men om det gælder den anden vej også, ved jeg så ikke. Alternativt udelukker de vel så meget støj, at man ikke behøver at fyre lige så højt op for at få den rene lyd. |
|
![]() |
|
![]() |
@Anima
At jeg ligner en cyborg betyder ikke noget. Vil nu gerne have en skide god lyd og det skal nu helst være et par hovedtelefoner ![]() @Non-Desperado Har lige læst dette review. De lyder jo som om de er lige mig ![]() Dem vil jeg kigge en del nærmere på. EDIT: Har set der er 2 versioner af den. En /00 og en /37, men synes ikke at kunne finde forskellen i det udover hvis jeg skal bestille et hjem fra USA er det /37 og europa er det /00. Ellers andet? @Alle Bare kom med flere forslag. Vil gerne have et lille sortiment jeg kan vælge imellem ![]() Redigeret af Myth_Dark - 07-April-2008 kl. 09:48 |
|
![]() |
|
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg har gennem flere år brugt Sennheiser HD 280 Pro på mit arbejde og kan kun anbefale dem! De er vist egentlig beregnet til DJ-brug og har en høj passiv dæmpning. Lyden er fantastisk god, også på iPod! De har også fået rigtig gode anmeldelser på headroom.com og så koster de ikke en formue. |
|
Pioneer 508XD, Pioneer SC-2024, Panasonic BDT110, AppleTV, PCH A-200
B&W CDM9NT + CNT + XT2, BK Monolith DF |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, det bliver ikke ligefrem nemmere og nemmere når man søger mere og mere Jeg har kigget på følgende headphones: Creative Labs Aurvana X-Fi Noise - Læst om dem her og kan finde dem til 1385,- inc porto. Sennheiser PXC 350 - Læst om dem her og kan finde dem til 1668,- inc porto. Philips SHN9500 - Læst om dem her og kan finde dem til 1158,- inc porto.
Hvis der er nogle der kender til disse og har prøvet dem så skriv endelig. Eller hvis i kender et sted man kan prøve dem ville det være næsten lige så godt. Har set mig halv varm på Creative Labs' men det kan hurtig ændres |
|
![]() |
|
rtoustrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hey Myth
Jeg vil smide Pioneer HDJ-1000 med i din vurdering. Bruger dem selv når jeg spiller som DJ, samt til min Ipod. Lyden er rigtig lækker, den bruges af mange af de store DJ's der netop bruger dem som monitor, hvor det er vigtigt at bass'en er god. De dækker hele øret og lukker derfor musikken inde som du ønsker. Komforten er rigtig god, står selv og spiller med dem hele natten en 6 timer uden problemer. Har haft Sennheiser før, men er længe ikke lige så godt efter min mening. + Pioneer er jo det man skal have indenfor prof musik nu her, alle de store drenge som Tiesto osv. bruger Pioneer! :) |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg endelig købt et set
![]() Valget blev Creative Labs Aurvana X-Fi Noise da det lige passede med jeg kom forbi en butik der havde dem og kunne ikke dy mig. Er helt sikker super glad for mit køb. Virkelig en forskel fra noget af det billigere man kan finde på market. Tak for hjælpen alle sammen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |