recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner til stuen

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 14:56
Jeg tror ikke jeg har brug for den trådløse del og hvis jeg tænker mig lidt om, så vil jeg nok heller ikke tage dem på når jeg går ud. Så de vil blive brugt i stuen primært. Jeg tror jeg må bestille et sæt K550 og se hvordan de er.

Lygtemanden: jeg antager at koppen er så stor at selv flyveører kan være deri (ikke at jeg har sådan nogle) for da de ikke kan prøves først så bliver ergonomien lidt en joker. Jeg hader i hvert fald mine Sennheiser i on-the-ear model, da de er for hårde ved ørene i længden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 15:56
Nå, jeg er en utålmodig mand, så jeg har bestilt et sæt AKG K550 for at se hvordan de passer. De andre kan jeg finde IRL, så dem behøver jeg ikke købe først...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Nå, jeg er en utålmodig mand, så jeg har bestilt et sæt AKG K550 for at se hvordan de passer. De andre kan jeg finde IRL, så dem behøver jeg ikke købe først...

Pøj pøj med demSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 20:17
Jo tak. Jeg krydser fingre for at pasformen er god. Lyden er jeg mindre bekymret for.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 12:59
Syntes at det er en skam at du afskriver D600 pga plastik.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 13:07
Jeg ved at de får gode anmeldelser og jeg havde også et sæt på hånden til 1400 kr, men udseendet er simpelthen bare ikke mig. Det bliver dermed et kompromis og det er jeg klar over, men jeg har efterhånden været igennem så mange dimser som er endt i en skuffe fordi udseendet faldt igennem, og så kan ørebøfferne jo være nok så gode og prisen ligeså - i skuffen er det lige meget. Forfængeligt? Yes. Men sådan er det.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg ved at de får gode anmeldelser og jeg havde også et sæt på hånden til 1400 kr, men udseendet er simpelthen bare ikke mig. Det bliver dermed et kompromis og det er jeg klar over, men jeg har efterhånden været igennem så mange dimser som er endt i en skuffe fordi udseendet faldt igennem, og så kan ørebøfferne jo være nok så gode og prisen ligeså - i skuffen er det lige meget. Forfængeligt? Yes. Men sådan er det.
Den kan jeg langt hen ad vejen sagtens føle. Man skal helst have en "Yes" følelse når man bruger sit grej. En blanding af glimrende teknik og designSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 20:42
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 20:57
Det er en open-back model. Det vil konen klage over lige så meget som mit brug af anlægget. Jeg havde ellers tidligere kigget på disse Philips til en gave til min bror (som ville have P7, men det var jeg for nærig til :-).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 20:57
Hejsa

hvad med et helt andet mærke?


Dem har jeg, og er meget tilfreds med dem, de har dog også et hav af andre varianter. De er meget bløde og behagelige at have på, selv i længere tid

Edit: Ah pokkers - overså lige at du havde bestilt.



Redigeret af JorgenC - 06-April-2014 kl. 20:58
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 21:25
Altså, jeg har jo blot bestilt for at prøve dem. Jeg kan ikke finde en forhandler der har AKG'en, så derfor tænkte jeg at jeg ville tage dem hjem. Hvis det er noget hø, så er alt igen i spil, så jeg sætter stadig pris på forslagene.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 19:25
Så er AKG'erne hjemme. De sidder fint og isolerer også tilpas, så konen kan få fred. Dog er jeg lidt ked af, at det er angivet at puderne er betrukket med læder - dette er sandt for ydersiden, men den del der vender ind mod øret er i meget tyndt kunsttof. Af erfaring ved jeg at dette vil skalle af med tiden. Man må håbe at man kan købe en erstatning til den tid for det tager ikke mere end 4-5 år før det er mørnet nok til at det vil gå i stykker. Mine Sennheiser har samme type på hovedbøjlen og det er alt sammen skallet af...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu