recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner til TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHovedtelefoner til TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefoner til TV
    Sendt: 18-Januar-2005 kl. 00:27

Jeg har for nogle måneder siden købt mig et nyt TV (Panasonic TX-32PD50).

Jeg kunne godt tænke mig kun at få lyden ud gennem hovedtelefoner og altså ikke både hovedtelefoner og højttalere. Den eneste løsning jeg har fundet frem til er at trykke på mute-knappen efter at hovedtelefonerne et blevet tilsluttet. Dette virker, men så vises der konstant et logo på skærmen, som fortæller at lyden er slået fra (hvilket den jo ikke er i hovedtelefonerne).

Mit spørgsmål er derfor:
Hvordan får jeg lyden ud i mine hovedtelefoner, udgår at få lyd ud af højttalerne samtidigt og slipper for mute-logoet på min skærm?

På forhånd tak!

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2005 kl. 02:08
Nu kender jeg ikke dit tv, men normalt kan avancerede tv styre hovedtelefonernes lyd seperat. Så kan du bare skrue ned for lyden på tvet, og slipper derved for mute-logoet.Har du kikket i opsætningen om tvet kan styre dine hovedtelefoner. Hvis du har andre lydudgange kan det også være en mulighed såfremt de kan styres uafhængigt af din tv-lyd. Ellers hvis du har andre app med udtag til hovedtelefoner, kan du anvende dem og skrue ned for tv-lyden
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2005 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Lupo8 Lupo8 skrev:

Jeg har for nogle måneder siden købt mig et nyt TV (Panasonic TX-32PD50).

Mit spørgsmål er. Hvordan får jeg lyden ud i mine hovedtelefoner, udgår at få lyd ud af højttalerne samtidigt og slipper for mute-logoet på min skærm?

Det lyder lidt underligt. På mit TX32-PS11 er der ikke lyd i højttalerne når der tilsluttes hovedtelefoner, og der skal heller ikke være det,de indbyggede Ht skal automatisk afbrydes ved tilslutning af hovedtelefoner, der er måske en fejl i bøsningen på dit TV.?

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2005 kl. 21:49
I har helt ret, lyden for hovedtelefonerne kan styres selvstændigt inde i en lyd-menu, som jeg først fandt frem efter jeres hint  så "problemet" er nu løst, tak skal I have!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu