|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
63hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 24-Maj-2011 kl. 08:16 |
||||
Hej alle
Jeg har fået ny PC med Windows 7 og nu driller min printer mig. Dels er den nu PostScript hvilket er irriterende, dels kan jeg ikke længere scanne et dokument i PDF format. HP opdaterer ikke software til Windows 7 og hvis jeg forsøger St installere i virtuel XP mode kan den ikke finde printeren.... Hjælp |
|||||
![]() |
|||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||||
Der er da drivere både til 32 og 64 bit Windows 7 på HPs hjemmeside.
Har du ikke downloadet dem? Der er også PCL6, hvis du ikke kan lide postscript. EDIT: Jeg kan godt se at selve softwaren ikke er opdateret, og at HP har en vejledning i at scanne med Windows 7 og Paint. Har du et program, der både kan importe fra scanner og kan gemme i PDF? Photoshop burde virke i stedet for Paint, men på samme måde. Eller et andet program tilsvarende. Redigeret af Brixen - 24-Maj-2011 kl. 08:46 |
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Indledningsvis tak for hjælpen.
Den software der fulgte med gjorde det muligt, at lægge flere sider i arkføderen og så få en samlet PDF fil ud af det.
Lige pt. kan jeg ikke få en PDF fil ud direkte men er nødt til at gå ad omveje, f.eks. scanne en PNG fil og så anvende CutePDF til at konvertere til en PDF fil.
Jeg vil forsøge at installere PCL6 driveren og se om udskrivningen så bliver hurtigere.
Mvh.
Bjørn
|
|||||
![]() |
|||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||||
CutePDF Pro kan scanne til PDF: Så er spørgsmålet bare om den kan gøre det fra arkføderen også. Det andet er da "træls" når nu der er arkføder på scanneren.
|
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg fandt dette i et HP forum:
|
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Tak for indlægget.
Mit problem er dog, at maskinen ikke kan finde printerenheden i XP mode.... Det kan sagtens være en fejl 40 der er årsag. Jeg har ikke haft problemer med at installere den virtuelle XP maskine.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej Brixen
Tak for hjælpen....
Efter nogle forsøg er det lykkes mig at få det til at virke så meget, at jeg kan scanne flersidede PDF dokumenter.
![]() Der er stadigvæk lidt knas, men til mit behov går det...
Mvh.
Bjørn
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |