recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HP dv6000 problemer (3 beep)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHP dv6000 problemer (3 beep)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: HP dv6000 problemer (3 beep)
    Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:29

Jeg ved ikke hvor mange er bekendt med HP problemerne på pavillion dv6000 og dv9000 serien af maskiner, som blev solgt for en 1 til 2 år siden.

ALLE maskiner lider af netværkskort som ikke virker eller værrere at grafikkortet står af efter netværkskortet, og maskinen "bipper" bare.

Nå,
Jeg har en dv6100 serie maskine, som har været til rep 2 gange for problemet og IGEN laver den 3 beep fejlen, og jeg har været så heldig at i 3 dage kunne den lige pludselig starte op igen og så var det ellers et problem igen.

Jeg har læst om HP's forlængede garanti, og har dog ikke undersøgt om de tager den når den er 2.5år gammel og om de vil når det samme problem gentager sig for 3. gang :-(

Er der andre som har denne erfaring? er der nogen som har været heldig at finde et fix til BIOS, da årsagen til at kortet jo slår fra ligger i bios, og har læst om flere som har "hacked" bios til hp modellerne..
Har ikke selv været heldig med en hacked bios, eller en løsning. Så den bipper bare derudaf, og kan kun bruges til linux nu, (uden skærm).

Har nogen et godt forslag? måske fundet et fix?

Redigeret af pendec - 27-Juli-2009 kl. 15:31
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu