recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HP Envy, er den noget ved?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHP Envy, er den noget ved?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 20:45
Ja, men det kræver vel, at man holder en "æble knap" nede? Eller virker højreklik som normalt, hvis man bruger en alm. mus? Det var sådan set det jeg var interesseret i.  Vidste godt man kan "højreklikke" ved at holde den knap nede, men hvis man skal gøre det hver gang (også med en normal mus tilsluttet) så blir det sgu nederen at game..
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 20:56
SKulle ikke være noget problem

http://www.macinstruct.com/node/66
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Irenicus Irenicus skrev:

Men igen så har man ikke brug for så kraftig hardware på en Mac som på en PC. En af grundene er at OSX ikke sluger så meget af ressourcerne, som f.eks. Win7 eller Vista gør.
Samtidig må man nok også sande noget af det har at gøre med, at brugen af Mac ikke er så gaming fokuseret. Hvis maskinen skal bruges til krævende gaming, er det ikke en Mac man skal kigge efter. Alt andet mener jeg dog en Mac gør bedre end en Win PC. Men det en ren smagssag, selv har jeg aldrig kigget tilbage efter skiftet, selvom jeg ikke havde meget til overs for Mac bare 9 mdr. inden skiftet. Kender heller ikke andre der har skiftet tilbage fra en Mac.

Tvivler på der er meget resource fordel ved osx i forhold til win7. Selv kører jeg ubuntu for tiden så heller ikke fordi jeg vil forsvare windows alt for meget :) Men ja det er en smagssag og en beslutning man selv må tage. Hvis jeg skulle vælge en mac ville det pga af udseendet og kvaliteten ikke pga osx som jeg ikke har noget imod som sådan det understøtter bare ikke nogle af de ting jeg har brug for. 
Det mange kalder brugervenlighed på osx vil jeg kalde mangel på valgbarhed (hvis det er et ord).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 23:00
Hvad understøtter OSX egentlig?

Understøtter det programmer som uTorrent, Dropbox, Youtube downloader osv. osv.? Nogle steder man kan læse hvad det understøtter?

Redigeret af ladiesman217 - 10-Maj-2010 kl. 23:10
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 23:38
Det understøtter det meste, men ellers er der alternative programmer hvis du laver en søgning på "*anvendelse*+ OSX" i google.

Jeg er ret opsat på at min næste bærbare skal være en MAC 13" (har pt. en lånt Lenovo T61), så hvis du bestemmer dig for at tage sprignget må du meget gerne fortælle om dine oplevelser med at skifte fra Windows til OSX
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 23:48
Jep, det vil jeg med glæde gøre.

Bare man kan få de fleste programmer via alternativer, så er det sgu ikke så galt, det der nok er et større problem pt. det er at få fat i den skide maskine, fordi den er i restordre overalt i landet, siger de ved eplehuset og humac pga. den skide askesky!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu