ctacta skrev:
Data smadres jo også ved backup og filer forsvinder, nu er backup fjernet som feature, indtil de har fået styr på hvad pokker der er galt med WHS. |
Du henviste til, at data blev smadret (corrupted), hvilket BLIVER rettet i det kommende fix. Data corruption opstod, når man overførte data til eller redigerede data på serveren, hvilket nu bliver rettet. Det er da muligt, at de muligvis fjerne funktionen til backup mellem serverens harddiske, og det kan da også være, at det har noget med data corruption at gøre, men det ændre ikke på det faktum, at det omtalte problem bliver rettet med den kommende opdatering.
ctacta skrev:
I mine øjne et totalt ubrugeligt system, da tillid er ALT, og den har MS kastet overbord ved ikke at have løst problemet prompte fra release... |
Det er meget tydeligt, at du er glad for din nuværende NAS løsning, hvilket er fint for dig, men jeg tror på, at WHS her en fremtid og jeg er glad for at blive en del af den. Jeg kan udvidere og tilpasse som jeg har lyst, du må nøjes med de funktioner dit NAS kan tilbyde.
Redigeret af Sandal - 23-Maj-2008 kl. 23:08