|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Sonnichsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 11-Juni-2009 kl. 12:59 |
||
Hej alle sammen Jeg har fundet Kim t.'s NAS tråd http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35008 Jeg har selv købt sådan en t5700 sidste år, har bare brugt den som filserver/aktiv pc derhjemme. Den er nemlig kanon billig i drift. Nu har jeg så fået en ide på hjernen, at ombygge den til en medie server, men med TV tuner (PCI eller USB). Men den kan jo nok ikke klare MCE eller kan den???! Findes der noget ligende som FreeNAS med Tuner plugin måske...? Jeg er ikke så ferm i linux verdenen... Meningen med den, er at den skal kunne tilgås både indefra og udefra ligesom man kan med WebGuide til MCE. Håber der er nogle erfarende brugere der kan hjælpe mig. |
|||
Daniel Sönnichsen
|
|||
![]() |
|||
Sonnichsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
Tænkte lige på om man kunne ligge WHS (windows Home Server) på den.. Kan den trække det mon? Specifikationer : http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.js p?lang=en&cc=dk&taskId=120&prodSeriesId=339208&a mp;prodTypeId=12454&objectID=c00347561 |
|||
Daniel Sönnichsen
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Ja den kan godt trække WHS. WHS er baseret på 2k3 server(som er baseret på Windows XP) |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Meen han skrev jo også
Det får han ikke til at køre på WHS, ihvertfald ikke på serveren Jeg har en WHS på et Gigabyte Atom MB og det kører fortrinligt med DVBViewer |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |