|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 30-Januar-2009 kl. 10:51 |
Nogen som ved hvor jeg kan købe den billigt? |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg tror ikke den er billig nogen steder endnu. Jeg har kun set den til 10999,- - det er jo heller ikke længe siden den er kommet på markedet ... Hvis du gerne vil have noget der er billigere skulle du måske vente til denne fra ASUS kommer på markedet: http://www.computerworld.dk/art/48476/asus-paa-vej-med-trykf oelsom-designer-eee?a=fp_3&i=3 Jeg har selv en Touch Smart og er glad for den. Jeg bruger dog ikke touch-delen ret meget, men har den mest fordi den er pæn og diskret til at have stående fremme i et opholdsrum. /Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |