|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 24-September-2008 kl. 01:13 |
Hej Jeg har brug for nogle råd, jeg har haft en YSP-800. Hvilket har fungeret fint, men jeg har bestemt mig for at for noget nyt. Noget 5.1 værk. Det skal være i et rum på 16kvm, så det skal ikke være noget vildt det skal bare bruges til noget film, så man kan høre der er lidt surroundsound. Og mit budget er desværre ikke så højt da jeg er på SU. Faldt over det her, http://www.harbosound.dk/shop/hp810-satellite-bundle-245p.ht ml Er det noget værd som surroundsound med en forstærker eller er jeg helt galt på den. høre gerne forslag, det må bare ikke være gulv højtalere. Tak... Redigeret af Hissi - 24-September-2008 kl. 01:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |