recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HPMedia / Squeezebox / android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHPMedia / Squeezebox / android

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 21:54
Øøøh ... det er vel det jeg forsøger går jeg ud fra. Når jeg står på skærmen med "afspillere & musikkilde" og der er stjerne ud for den der er min server (og musikken spiller derudaf" klikker jeg på msb, og får meddelelsen "Din afspiller blev ikke fundet"  No squeezebox is connected to this server! Please connect a player or choose another server.
Griber jeg så fat i min remote kan jeg sagtens få den på msb, og derefter docke den, og lade min desire igen styre..Men jeg kan ikke skifte frem og tilbage :-(
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 22:30
Du har ret :-)  Havde ikke fattet at man først skulle holde på Afspilleren og connecte, for derefter at skifte musikkilden. Jeg takker for svaret :-)
Til top
Casmic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-December-2009
Sted: Danmark
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2010 kl. 21:37
update vedr. trådstart problemet
Efter at have prøvet alt (vil jeg tro), har jeg nu geninstalleret softwaren på mobilen, og det var åbentbart det der skulle til, da jeg nu kan komme i kontakt med squeeze serveren via browseren Smile
Så mangler jeg bare lige at storage locker kan se mine tidligere bestillinger. Dette skulle gerne være løst med den nye version af SAM (version 4), som vist forventes i denne weekend) 

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu