|
Høretelefoner - MAX 2000 kr!!! |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
akjosko1
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
Sendt: 01-April-2009 kl. 08:28 |
Præcis... ville være så træls at smide 2 kilo efter noget man alligevel ikke vil komme til at bruge Det skal dertil siges at jeg da lige har været et smut inde over de forskellige sportmodellen som du oss snakker om. Har også haft kig på Sennheiser MX 85 Sport II, men kan simpelthen ikke affinde mig med den måde de sidder på. Jeg glemte faktisk at spørge ham jeg lånte Ety ER4 modellen af, om der medfølger "bøjler" som kan kunne sætte på når man skulle løbe, sådan at ledningen blev ført bagom øret. Ved at det medfølger nogle man kan tage af og på med IE8 modellen... |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
akjosko1
Sendt: 02-April-2009 kl. 10:55 |
Lige for at komme med en opdatering.
Valget står pt. mellem Etymotic ER 4, ultimate ears super.fi 5 pro og Sennheiser IE8. Ydelsen og prisen er det der taler for disse tre par. Hørte Shure 420 og jo, den er bedre end de tre andre, men kan ikke retfærdige prisen overfor mig selv i forhold til de tre andre Priser: etymotic ER 4: 189,8€ (1425 kr.) (1495 kr. hos in-ears.dk - der ville jeg evt. købe dem) ultimate ears super.fi 5 pro: 159,8€ (1200 kr) Sennheiser IE8: 189,8€ (1425 kr) Euro priserne er fundet via idealo.de og i alle tre tilfælde er det mp3- player.de der er forhandleren - er der egentlig nogle der kender denne forhandler?? Den virker reel, men kender den ikke. Seperate kabler kan fås til alle tre sæt, men det er kun i forbindelse med ER4 at jeg har set at kablerne kan opgraderes, hvilket jo taler til deres fordel!! Og så kan jeg købe ER4 sættet i en dansk netbutik til samme pris som i udlandet. Ikke fordi at det gør den store forskel, men alligevel For lige at komme med en meget kort og ikke videre videnskabenlig sammenligning af de tre, så syntes jeg at IE8, om ikke direkte mangler detajler, men at bassen er lidt for stærk, også set i forhold til de to andre, og jeg vil gerne have en mere detaljeret lyd, hvilket jeg mener at ER4 tilbyder. ER4 i forhold til fi5, vil jeg mene at ER4 har en bedre lyd i forhold til mine ører - det er lidt svært at forklare. Og så vil jeg også mene at hvis jeg opgradere kablet vil det jo oss give noget der taler for ER4 modellen. Alle tre par sidder efter min mening godt i ørerne. De isolere og jeg har svært ved at sige om den ene er bedre end den anden til at isolere. Så pt. hælder jeg meget stærkt til ER4 - men har fundet ud af at det er en "ældre" model, og ville høre om der måske snart kom en afløser. Det skal lige siges at jeg ikk kender til høretelefoners teknologiske levetider, så bær over med mig |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
akjosko1
Sendt: 02-April-2009 kl. 10:57 |
Det skal lige siges, at da jeg lyttede til høretelefonerne med min ipod nano,
slog jeg "normal" til inde under EQ - hvor man kan vælge om det skal være pop, rock osv. |
|
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 02-April-2009 kl. 13:25 |
Jeg har handlet hos mp3- player.de ca10-15 gange siden 2005, og kan kun vende tommelen opad. De svarer hurtigt, og sender hurtigt, - meget prof og troværdigt . Fik mine AKG 450 igår, - afsendt fra Tyskland fredag eftermiddag .Skal lige teste dem lidt mere indgående |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |