|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Det står ikke opgivet nogle steder, så vdt jeg ved er der IGEN producenter der opgiver det. Hvorfor, som regel?? SVAR: Fordi den udgang er undervurderet og underprioriteret = Den er som regel rigtig dårlig! ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
HVilken hovedtelefon forstærker har du? Og hvilke kabler har du? Det lyder mærkeligt, kan dog ikke teste på min 805 da jeg ikke har fået min forstærker endnu... ![]() Mn kan se i min manual, at analoge inputs KUN bliver sendt ud af tape out. Så hvis du har tilsluttet din CD mv. digitalt, så kan du KUN bruge digital out... |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
||
Jeps! Der lå den begravet! ØV,ØV. Ingen digitale kilder, men skod radio!!!!!
Men tusind tak! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Var så lidt... ![]() Har du ikke nogle RCA kabler liggende så du kan overføre analogt? |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
||
Jo, jo. Men jeg så går jeg jo glip ad skønne HD lydformater fra mac og bluray :-(
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ahh... Så du har ikke en seperat CD afspiller og.lign... Så må du have dig en amp med gigital out! ![]() ![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kender ingen af disse! Link??
Redigeret af Dondee - 05-Maj-2008 kl. 16:09 |
|||
![]() |
|||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
||
Du har uden tvivl ret, men jeg betaler gerne den pris jeg nu må betale, både i kroner og i lidt dårligere lydkvalitet, for den luksus, som jeg synes det er, at være løs på tråden - ææh, du ved hvad jeg mener /Nils |
|||
|
|||
![]() |
|||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
Fik lige øje på dem her http://www.akg.com/personal/cproducts/powerslave,id,973,pcat egory,2,nodeid,11,_language,EN.html akg k 910 nogen der kender dem? de ser nemlig lidt federe ud end de andre akg der er blevet anb. her... Vil bare så gerne prøve dem live før jeg køber, de skal altså side godt før man gider bruge dem i lang tid. Og når jeg har været tilfreds med lyden i Sennheiser til 700kr er jeg ikke i tvivl om at jeg også vil være det i de fleste modeller... |
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
AKG plejer at sidde rigtig godt på hovedet... Men nogle af dem med bedst comfort er beyerdynamic, så dem kan du evt. kigge på, de sidder RIGTIG godt...
![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har lavet ldit links jeg tror er gode, og som har digital ind, så du kan bruge optisk ud... ![]() Først en af de "billige"... : http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=64922& ; ;itemGroupGuid=3561 Og den ypperste, Meier Corda Opera: http://www.meier-audio.homepage.t-online.de/opera.htm TIl den nette sum af 6.000 gode danske kroner... ![]() Elllers er der: http://www.ibasso.com/ShowProduct.aspx?ID=34 Med venlig hilsen Redigeret af Asklepios - 05-Maj-2008 kl. 23:03 |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Takker og bukker endnu en gang.
Det vil jeg lige kigge nærmere på og så få solgt min knap 1 år gamle Projekt Headbox mk2 :-( Redigeret af Dondee - 06-Maj-2008 kl. 13:34 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |