|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() Sendt: 25-August-2010 kl. 08:16 |
|
Jeg er på udkig efter et par nye høretelefoner, da jeg ikke er imponeret over kvaliteten på de medfølgende. Der findes mange at vælge mellem, men jeg vil gerne have nogen der har samme funktionalitet som de originale, altså med mic, volume op/ned og play/pause/skip/besvar opkald knap, men bare med bedre lydkvalitet når de bruges til musik.
Hvilke høretelefoner bruger I andre? Kan I anbefale nogen?
|
||
Mvh. HamDenFede
|
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Jeg bruger dem her til min iPod:
http://www.apple.com/dk/ipod/in-ear-headphones/ ... og synes de er overraskende gode ![]() |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Hej
Jeg bruger dem her: Samme funktionalitet som de originale, men meget bedre lyd. Prøv at søg på anmeldelser af dem, de er alle sammen meget positive. |
||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
||
![]() |
||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Jeg bruger de samme, og er ganske tilfreds med lyden. Langt bedre end de medfølgende fra Apple. |
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
Ser nice ud.. Hvor købes de og til hvilken pris? |
||
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Jeg har selv et par Denon AH-C260R, de har en rigtig god lyd men er ikke så fede som dem fra apple selv
![]() Redigeret af McNiklas - 30-November-2010 kl. 22:35 |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Bl.a. her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=586450 til 799 kr |
||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
|
Men jeg fortrækker dog helt klart at få mine Bose hørebøffer på, Bose quietcomfort 3 acoustic noise cancelling med et dertilhørende communications kit, det spiller så fuglene synger.
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |