recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC Desire - nu med Android 2.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTC Desire - nu med Android 2.2

Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Det sorte får Det sorte får skrev:

Øv, jeg har ikke fået nogen opdate til 2.2 endnu. Skal man gøre noget bestemt for at få den? Min Desire er købt uden abbonement, hvis det har nogen betydning.

Det bliver pushet ud i steps - så det skal nok komme.

Tror ikke det er udbyder eller abonnementsspecifik...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Det sorte får Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2004
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Øv, jeg har ikke fået nogen opdate til 2.2 endnu. Skal man gøre noget bestemt for at få den? Min Desire er købt uden abbonement, hvis det har nogen betydning.

Det bliver pushet ud i steps - så det skal nok komme.

Tror ikke det er udbyder eller abonnementsspecifik...

Okay, så må jeg bare væbne mig med tålmodighed Smile
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
Til top
Leviathan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2005
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Oprindeligt skrevet af beeman beeman skrev:

Personligt bruger jeg en Slingplayer.
Der er en player til android også (en købe ap, som dog kan skaffes på alternativ vis).

Kan du uddybe? Er vi ude i rooting / market enabler? Eller kan man få fat i apk'erne på anden vis? Jeg betaler gerne for apps, og er efterhånden begyndt at savne min iphone af samme årsag...

Det ser dog ud til, at man kan betale for nogen apps uden om market, f.eks. via paypal. Det lover jo ok, nu udsigterne til paid apps i DK er langt væk.

/beeman

Hej Beeman.

Har hentet den via torrent. Normalt ville jeg ikke reklamerer med den slags, men i og med det er en af de eneste muligheder for at få et betalingsapp her i DK, så har jeg ingen skrupler med det.

Det er ikke den eneste mulighed for betalingsapps i DK. En nem mulighed at bestille et prepaid amerikansk SIM-kort over ebay til feks 5$ og når man så sætter det i telefonen kan man via WiFi få adgang til Android Market inkl alle betalingsapps. Når man er færdig med at handle og installere sætter man bare sit normale sim-kort igen. Evt. købte apps vil stadig være indbefattet af updates osv
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Leviathan Leviathan skrev:

Der er en player til android også (en købe ap, som dog kan skaffes på alternativ vis).

Kan du uddybe? Er vi ude i rooting / market enabler? Eller kan man få fat i apk'erne på anden vis? Jeg betaler gerne for apps, og er efterhånden begyndt at savne min iphone af samme årsag...

Det ser dog ud til, at man kan betale for nogen apps uden om market, f.eks. via paypal. Det lover jo ok, nu udsigterne til paid apps i DK er langt væk.

/beeman

Hej Beeman.

Har hentet den via torrent. Normalt ville jeg ikke reklamerer med den slags, men i og med det er en af de eneste muligheder for at få et betalingsapp her i DK, så har jeg ingen skrupler med det.

Det er ikke den eneste mulighed for betalingsapps i DK. En nem mulighed at bestille et prepaid amerikansk SIM-kort over ebay til feks 5$ og når man så sætter det i telefonen kan man via WiFi få adgang til Android Market inkl alle betalingsapps. Når man er færdig med at handle og installere sætter man bare sit normale sim-kort igen. Evt. købte apps vil stadig være indbefattet af updates osv

Men er dét et lovligt alternativ? For måden med torrents er ikke lovligt, men gratis. Hvorimod man med dette alternativ stadigt vil komme til at betale for apps, derfor er det interessant om dét egentligt er lovligt?
Til top
beeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 14:42
Citér

Det lyder ikke dumt... :o)

Mange tak for info! 

/beeman

Redigeret af beeman - 09-August-2010 kl. 14:43
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

/beeman

Hej Beeman.

Men er dét et lovligt alternativ? For måden med torrents er ikke lovligt, men gratis. Hvorimod man med dette alternativ stadigt vil komme til at betale for apps, derfor er det interessant om dét egentligt er lovligt?
Jeg ved faktisk ikke om det er lovligt, men kunne da ikke forestille mig andet. Der er jo købt og betalt for apps og skulle jeg feks en tur til USA og købte et SIM til turen, så er det vel ikke ulovligt bare fordi telefonen tilfældigvis er købt i DK, den kunne jo være købt hvor som helst.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 15:37

Du kan gå ind og søge efter den.

Indstillibger -> Om telefon -> Opdatering af systemsoftware -> tryk " kontroller nu"

.....
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 15:42
eks dette ???

http://viewitem.eim.ebay.dk/America_ATT_USA_PAYG_Prepaid_SIM_Card_Pre_Pay_Paid_US/250678795958/item
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

eks dette ???

http://viewitem.eim.ebay.dk/America_ATT_USA_PAYG_Prepaid_SIM_Card_Pre_Pay_Paid_US/250678795958/item
Ja, det er sikkert helt perfekt- uden at jeg dog kan garantere noget. Jeg og en kammerat købte hos ham her, så den kan jeg sige mere god for:

Men det ligner det samme SIM-kort, så potato potato
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 14:20

Jeg ved faktisk ikke om det er lovligt, men kunne da ikke forestille mig andet. Der er jo købt og betalt for apps og skulle jeg feks en tur til USA og købte et SIM til turen, så er det vel ikke ulovligt bare fordi telefonen tilfældigvis er købt i DK, den kunne jo være købt hvor som helst.

Alternativt, når det nu handler om at Google tager information fra dig og begrænser dit brug på grund af data de trækker fra din telefon, så kan man jo altid bruge "MarketEnabler", dog kræver den en rooted telefon.
Det bør ikke være ulovligt eller brud på brugsret, da det jo i EU ikke er ulovligt at handle over grænserne, så at man vender det til at man sidder med en telefon som for google ses som værende i Tyskland er jo kun en god ting, og man sparer det sim kort, hvis man igen, har rooted telefonen.
rooting igen, er heller ikke ulovligt, da hele strategien omkring linux og deres brug af det, er åben for alle, og ja, google har måske forsøgt at begrænse ens frihed (de kalder det at sikre optimal brug af deres opsætning), men det bryder ingen regler hvis der er måder under linux som gør man kan udfolde sig maksimalt, hvis det ønskes.

men ja, jeg taler så ikke om pirat apps fra torrents :-) det var en sidespor, men igen, et alterntiv til sim kortet.
Til top
cinemaroom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2010
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 23:07
tjek mp3 download på appbrain
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Point: 410
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2010 kl. 17:23
Jeg får snart min HTC Desire telefon. Hvad SKAL jeg have fat i? Jeg har før været på iPhone vognen, så det her er helt nyt område for mig :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 78910>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu