|
htc flyer |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
Jeg købte en i Elgiganten for ca. 14 dage siden til Kr. 1.999,-.. Jeg har opdateret den med vers. 3, Aldiko premium og wordfeud og ellers blot brugt den til lidt sofasurf. Jeg må konstatere, at en 7" skærm er lidt for lille efter min smag samt måden android fungerer på heller ikke er min kop te. Jeg er til windows, så min netbook bliver alligevel det foretrukne. Jeg er kun interesseret i at afhænde den til fuld pris, da jeg ellers blot beholder den, OK? Er du interesseret, så skriv blot. Jeg har selvfølgelig alt origonalt udstyr samt kvittering fra elgiganten i Glostrup. mvh
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
hightower ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 81 |
Kunne vi måske godt finde ud af :-)
Placering ?
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
hej igen.
jeg bor på amager og du?
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Wazkyr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Lige et heads up...
Jeg håber ikke i for problemer med jeres Flyer som mig (Coveret er gået løst i bunden efter fire dage til trods for den ikke har fået slag) hvorefter jeg smuttede i Elgiganten, de havde ikke flere på lager(I Århus) og ville ikke bestille en hjem fra Viborg, ej heller ville de gi nedslag i prisen.
Hvis jeg skal købe en ny koster den nu 2700 i andre butikker, så enten har jeg givet 1500 for en skadet Flyer eller må tage min 1500 kr tilbage og smide ekstra 1200 efter en ny... Redigeret af Wazkyr - 21-Februar-2012 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
hej
det var da en sørgelig historie. min virker 100% perfekt. jeg håber du finder en løsning. mvh
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Der er jo reklamationsret på skidtet, så må de sende den til reparation.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hej
Hvordan er batteri tiden på den? Og hvordan syntes i den kører, når surfer på nettet. Hakker det når flytter rundt med siderner, og er den længe om at hente siderne? Jeg har ikke selv mulighed for at afprøve den. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
hej
helt ærligt er en flyer jo ikke verdensmester i nogle af de nævnte opgaver Men: Batteritiden ca. 7-8 timer ved alm. brug omkring læsning af f.eks. bt og eb er den langsommere end min netbook som e-bogslæser og spil som wordfeud er den brillant jeg er blevet glad for den og sidder iøvrigt og besvarer på den. dr live update osv. afspilles totalt gnidningsfrit, ligeså de filmtrailere der er installeret. |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
lige kort:
stylusen er prima til en lille skærm til kr.1.499,- hos elgiganten er den et fund. |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Tak skulle bare lige have af/bekræftet nogle af de ting jeg havde læst.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Lyck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
Hej Har også lige modtaget sådan en HTC Flyer junior skulle have til fødselsdag. Jeg har opdateret den til 3.2 men den har stadigvæk marked som jo ikke virker mere, hvordan får man googleplay? Jeg har prøvet at installere det som en apk men den melder fejl hvis jeg prøver at logge på. Er ved at være lidt fortabt ![]() Mvh. Henrik
|
|
![]() |
|
hej
gå blot ind i programmer og find play butk, såer den der. god fornøjelse med den. mvh
|
|
john hansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |