|
htc flyer |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænkte på om du har forsøgt at taste google play i googles søgefelt?
Så kommer du ind i google play butikken,du vælger selvfølgekig adgang med android,her har du adgang til butikken osv. Du kan bl.a se mine apps osv. Prøv det. mvh
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Lyck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
Hej
Jeg hat prøvet alt "næsten" for en time siden lavede jeg en factory reset igen og startede forfra, stadigvæk det gamle marked og serverfejl. Jeg rode lidt mere med det og var ved at overveje at sende den ind, jeg har talt med HTC support idag og de mente den skulle have en ny installation på værkstedet. Jeg sad og overvejede andre muligheder da jeg fik den ide at prøve at koble den på min telefons hotspot og vupti så kunne jeg downloade apps og pludselig blev marked opdateret til play. Bagefter oblede jeg den på mit alm. trådløse net alt kører bare perfekt nu. ![]() Mvh. Henrik
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
hej igen
det var dog fight der ville noget. tillykke med det. jeg håber junior bliver glad. mvh
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Nu har han ganske vist fået løst sit problem, men hvad med at give en link i stedet for at blive ved med at gentage det samme? Det er sgu da forskellige hvad folk får, hvis jeg skriver "play butik" kommer der et eller andet spil til små piger. |
|
--
DR - landets største jobskabelses ordning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |