recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC Legend kan ikke finde SDcard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTC Legend kan ikke finde SDcard

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Fakker Fakker skrev:

Du behøver ikke trykke på den tast, hvor der står udtag SD kort, eller i den stil.

Jeg ville prøve at skille den ad igen, hvor du tager batteriet ud, Memory kortet osv, og tjekker at alt sidder i, den rigtige vej. Man kan nemlig godt vende memory kortet den forkerte vej.

Jeg har selv en Legend, og der har aldrig været problemer med den, andet ind at jeg har vendt det kort forkert. Det ville jeg ihvertfald gør inden den bliver sendt tilbage.
Jamen, hele den øvelse har jeg skam været igennem - flere gange, og beskrivelsen i brugervejledningen fulgt til punkt og prikke Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 13:08
Vi har haft fejlen på 2 eller 3 Legend telefoner hvor jeg arbejder - Angiveligt skulle løsningen i post 2 virke: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=719263 - Sidder dog ikke med det selv, så kan ikke uddybe yderligereSmile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Vi har haft fejlen på 2 eller 3 Legend telefoner hvor jeg arbejder - Angiveligt skulle løsningen i post 2 virke: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=719263 - Sidder dog ikke med det selv, så kan ikke uddybe yderligereSmile
Takker for input. Skønt at jeg ikke er den eneste med den fejlEmbarrassed Og selv om jeg er rimelig til engelsk, så forstår jeg desværre ikke så meget af den løsning, som står beskrevetEmbarrassed 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 15:23
Og så er min HTC Legend sendt retur. Mange tak for de gode forslagClap
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 15:29
Se nu er jeg meget spændt på at høre hvad du syntes (hvis du altså ender op med en iPhone 4) omkring at være nybegynder med en smartphone i hænderne, om du kan bekræfte den forskel jeg selv oplever via min kones iphone.. og min egen (skod) Sonyericsson X2, for det har godtnok været 2 vidt forskellige oplevelser.. med klar hang til æblet.

Nu kan man sige det er begrænset du har haft din htc men alligevel.. du har nået at have den noget mellem hænderne.. at den så går istykker er tror jeg en tilfældighed som kan ramme alle telefoner.... ærgeligt... men sådan er det med elektronik.. og især en mobiltelefon.. tænk på hvad de skal udsættes for i deres levetid.
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Se nu er jeg meget spændt på at høre hvad du syntes (hvis du altså ender op med en iPhone 4) omkring at være nybegynder med en smartphone i hænderne, om du kan bekræfte den forskel jeg selv oplever via min kones iphone.. og min egen (skod) Sonyericsson X2, for det har godtnok været 2 vidt forskellige oplevelser.. med klar hang til æblet.

Nu kan man sige det er begrænset du har haft din htc men alligevel.. du har nået at have den noget mellem hænderne.. at den så går istykker er tror jeg en tilfældighed som kan ramme alle telefoner.... ærgeligt... men sådan er det med elektronik.. og især en mobiltelefon.. tænk på hvad de skal udsættes for i deres levetid.
jamen jeg nåede da at prøve ret mange af funktionerne af, og jeg jeg synes at den fungrede glimrende og hurtigt. Men jeg skal nok fortælle i min tråd om min oplevelser med Iphone 4 - når jeg engang får den - der jo ret lange udsigterLOL
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 16:41
Mit umiddelbare gæt er at det vil være nemmest at få en fra Telenor eller direkte fra Apple.

Telenor har ikke noget overordnet venteliste, men kører med seperate lister i hver butik. Så find så mange Telenor butikker som muligt og skriv dig op. Hvis du er heldig kan du finde en butik hvor du er ret langt nede på listen.

3 har efter eget udsagn op mod 50.000 på ventelisten og de har måske solgt 2-4000 iPhone 4 indtil videre.

Apple har sat leveringsdato på om 3 uger, så det kunne tyde på at der er en forventning om levering siden de sætter en dato på.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Mit umiddelbare gæt er at det vil være nemmest at få en fra Telenor eller direkte fra Apple.

Telenor har ikke noget overordnet venteliste, men kører med seperate lister i hver butik. Så find så mange Telenor butikker som muligt og skriv dig op. Hvis du er heldig kan du finde en butik hvor du er ret langt nede på listen.

3 har efter eget udsagn op mod 50.000 på ventelisten og de har måske solgt 2-4000 iPhone 4 indtil videre.

Apple har sat leveringsdato på om 3 uger, så det kunne tyde på at der er en forventning om levering siden de sætter en dato på.
Tja....jeg må jo se hvad der kan lade sig gøre. Aller helst vil jeg gerne have den uden alt det der med bindinger og fanden og hans pumpestokBig smile 
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 17:12
Måske man skulle lade sig skrive op til en iPhone 5 med det samme...
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Måske man skulle lade sig skrive op til en iPhone 5 med det samme...

Med det antal personer som er på venteliste til nummer fire, så kan det være en god idé at gøre nu - så kan du måske få en på Launch Day.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Tja....jeg må jo se hvad der kan lade sig gøre. Aller helst vil jeg gerne have den uden alt det der med bindinger og fanden og hans pumpestokBig smile 
  så tror jeg det er billigst at købe den direkte på apples hjemmeside, også feks et telmore abb. de har et fint trafik abb med 1 gb trafik/mdr for 49,- kr http://www.telmore.dk/mobil/services/internet-paa-mobilen
overskrider du trafikken sættes din hastighed bare ned resten af måneden.. du skal ikke betale ekstra... og bruger du mere kan du købe et større abb.
Det kører jeg på begge vores mobiler med data... og samtaler/sms ligger i den ok ende. men ingen abb. udgift pr måned.
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

så tror jeg det er billigst at købe den direkte på apples hjemmeside, også feks et telmore abb. de har et fint trafik abb med 1 gb trafik/mdr for 49,- kr http://www.telmore.dk/mobil/services/internet-paa-mobilen
overskrider du trafikken sættes din hastighed bare ned resten af måneden.. du skal ikke betale ekstra... og bruger du mere kan du købe et større abb.
Det kører jeg på begge vores mobiler med data... og samtaler/sms ligger i den ok ende. men ingen abb. udgift pr måned.
Det er sådan set Telmore jeg allerede har, incl. deres internet til 49 kroner - men telmare sælger bare ikke Iphone pt.Tongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu