recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC One fjernbetjenings app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTC One fjernbetjenings app

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krydolph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krydolph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HTC One fjernbetjenings app
    Sendt: 17-Januar-2015 kl. 04:51
Jeg har en HTC one M8, og der er jo IR sender i så man kan bruge den som fjernbetjening, og der er også en app med som virker rigtig udemærket til at styre TVet og skifte programmer og se hvad der kommer osv.

Men jeg tænker, der findes en masse universal fjernbetjeninger, hvorfor skulle jeg gå ud og bruge en million på en dyr Logitech eller lign. hvis min telefon kan udfylde opgaven?

Jeg lavede en en kort søgning på remote control i app store, og der kom da også lidt forskelligt, men er der nogen der har erfaringer med noget, og måske kan anbefale nogen?

Til top
Krydolph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krydolph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 14:22
Jeg har kigget på Anymote - Den lyder ret genial.
og de får rigtig gode anmeldelser af deres support.
Nogen erfaringer?
De arbejder også på et stykke hardware der vil være bluetooth styret som man kan sætte bag sin screenwall, i en skuffe, eller lign og så sender den IR ud til alle de apperater du har, altså en form for repeater, men uden ledninger, det lyder ret genialt :)
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 13:22
Jeg bruger SMART ir anymote på min m8'er. Den fungerer fint. Jeg har dog sat alle mine remotes op manuelt, med learning funktionen. Jeg syntes det virker bedre end de downloadede remotes, da jeg selv har valgt hvilke knapper Jeg vil have med, og hvor de skulle placeres.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu