recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Htcp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHtcp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi814 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Htcp
    Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 20:39

Hejsa alle jer på recordere.

Skal ud og have fat i en computer til stuen. Har egentlig ikke så mange krav til den andet end den skal kunne vise 1080p og kunne gå på nettet.

Har ikke så meget forstand på sådan noget, så hvis i kunne hjælpe med at samle en, kunne det være fornemt.

Gerne så billigt som muligt.

På forhånd tak.

Jimmi

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 21:08

Jeg vil anbefale det jeg plejer..

Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433057&am p;searchArea=&Soegeord=

CPU: AMD X2 4850e. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=440229&am p;searchArea=&Soegeord=

kabinet: Antec VERIS Fusion Remote Black. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=475393&am p;searchArea=&Soegeord=

RAM: 2x1gb DDR2 ram.. kingston plejer at være fine..

Remote: MS MCE remote.

tastatur: logitech dinovo mini.

Harddisk/e har jeg ikke lige styr på.

DVD/BD drev: ved ikke hvad der er bedst, men pioneer har vist lavet en der virker rimeligt i pris..

Tunere kommer an på hvad TV signal man har..

Til top
jimmi814 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 21:31
mange tak for det hurtige svar. Det setup du har givet der, er det istand til at køre fuld hd?
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:12

Oprindeligt skrevet af jimmi814 jimmi814 skrev:

mange tak for det hurtige svar. Det setup du har givet der, er det istand til at køre fuld hd?

Jeps det kan det, jeg har det selv :) Dog har jeg lavet en fejl omkring det antec fusion kabinet. der er 2 forskellige inde på eedbpriser, og det jeg har valgt hedder noget med remote, men der er vist ikke strømforsyning med i, efter hvad jeg lige kan læse derinde.

Der er en anden som hedder antec fusion black 430, der er strømforsyning med, men ingen remote, jeg kender ikke remoten så ved ikke hvor meget den er værd..

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

[Der er en anden som hedder antec fusion black 430, der er strømforsyning med, men ingen remote, jeg kender ikke remoten så ved ikke hvor meget den er værd..

Så kan jeg oplyse, at remoten er en Imon Pad remote. En ganske fortrinlig remote der kan styre ALT software, der anvender tastatur genveje. Har den selv.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

[Der er en anden som hedder antec fusion black 430, der er strømforsyning med, men ingen remote, jeg kender ikke remoten så ved ikke hvor meget den er værd..

Så kan jeg oplyse, at remoten er en Imon Pad remote. En ganske fortrinlig remote der kan styre ALT software, der anvender tastatur genveje. Har den selv.

Flemming

okay, den er vel bedre end MS Mce remoten, men så skal man bare købe PSU ved siden af, ved ikke vhad der så er smartest.. undre mig over de ikke har PSU med i kabinettet..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu