|
Html fjernsyn og dansk filmskat. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Emort ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2020 kl. 09:58 |
Hej nørder
Jeg har en Morfar der er kommet på plejehjem og motorikken er ikke helt hvad den har været og teknikken er ikke så "skarp" ved udvalgte plejere. (ikke læses som kritik) Han er meget glad for streaming tjenesten Dansk film skat. men det at "caste" fra en mobil forvolder lidt udfordringer i begge lejre. jeg kan godt få hans LG tv til at få appen direkte ind uder "smart" tv og så styre det derfra, men det er enormt buggy. er der nogen der har ider eller anden måde at gibe det and på.? måske et andet tv eller box? på forhånd tak.
|
|
Tv: 40w5500 + Samsung LE26B455
Nas: Qnap TS-219P Antenne: Glentevejs Antennelaug, (Odense pk. 3) Recorder: PC 3 Ghz + PVR-150 + GB-PVR |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min erfaring er, at Dansk Filmskat fungerer fint på Apple TV-boksen (dem med tvOS). Den kan betjenes med den medfølgende fjernbetjening eller TV'ets fjernbetjening, hvis din morfar er mere fortrolig med den.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |