recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Html fjernsyn og dansk filmskat.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Html fjernsyn og dansk filmskat.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Emort Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emort Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Html fjernsyn og dansk filmskat.
    Sendt: 24-Juni-2020 kl. 09:58
Hej nørder
Jeg har en Morfar der er kommet på plejehjem og motorikken er ikke helt hvad den har været og teknikken er ikke så "skarp" ved udvalgte plejere. (ikke læses som kritik)

Han er meget glad for streaming tjenesten Dansk film skat. men det at "caste" fra en mobil forvolder lidt udfordringer i begge lejre.

jeg kan godt få hans LG tv til at få appen direkte ind uder "smart" tv og så styre det derfra, men det er enormt buggy. er der nogen der har ider eller anden måde at gibe det and på.?
måske et andet tv eller box?

på forhånd tak.
Tv: 40w5500 + Samsung LE26B455
Nas: Qnap TS-219P
Antenne: Glentevejs Antennelaug, (Odense pk. 3)
Recorder: PC 3 Ghz + PVR-150 + GB-PVR
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2020 kl. 10:28
Min erfaring er, at Dansk Filmskat fungerer fint på Apple TV-boksen (dem med tvOS). Den kan betjenes med den medfølgende fjernbetjening eller TV'ets fjernbetjening, hvis din morfar er mere fortrolig med den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu