recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC Antec Fusion V2 PSU og GT220
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC Antec Fusion V2 PSU og GT220

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC Antec Fusion V2 PSU og GT220
    Sendt: 31-Januar-2010 kl. 21:27
Hejsa,

Mit mediecenter trængte til en grafikkort upgrade fra standard gfx G3100 der sidder på Intel bundkortet, til et Asus GT220.

Efter jeg satte kortet i, blev jeg hurtigt skuffet:
Det larmer helt vandvittigt, er der nogen måde at få den blæser til at larme lidt mindre?
Det kunne tyde på der ikke er strøm nok i den standard PSU jeg har i kabinettet: Antec Fusion V2. Det viser sig ved at jeg kun kan køre med under 30 Hz opdateringsfrekvens. Ellers bliver billedet på mit samsung 40" LCD tv helt rød og trækker røde streger.
Til at starte med så det ud til at virke, men lige i ved opstart blev skærmen også rød, men det forsvant så.

Nu gider der slet ikke at komme noget billede på skærmen når jeg starter. Jeg har prøvet med en alm PC skærm, og den kan godt vise billede...

Vil mine problemer forsvinde med en PSU opdatering, og hvad skal jeg købe, hvis det skal være nogenlunde støjsvagt og ikke for dyrt?

Desværre bliver GT220 kortet ikke mere stille af at få en større PSU, jeg vil prøve at se om jeg kan få det kort ombyttet. Hvad kan anbefales til full HD via HDMI og som er støjsvagt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu