|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Det er super, har set videoen nu. Så man skal altså ikke stole 100% på det er der listet på edbpriser.dk eller også læser jeg det bare forkert.
|
|
![]() |
|
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Nu føler jeg egentlig, at jeg er klar til at bestille delen hjem. Det eneste, der nager mig, er højden på kabinettet.
Jeg er sikker på, at bundkortet passer i, men jeg er bange for, at det valgfrie blæser til cpu og gpu ikke kan være der j.f. http://www.tweak.dk/review/CFI_A6719_Slim_Mini-ITX_kabinet/1047/4/1 Er der nogle bud på et kabinet, hvor der vil være mulighed for at montere den ekstra blæser? Jeg kunne forestille mig, at jeg nok godt ville overclocke processoren i bundkortet med tiden. |
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() |
|
|
![]() |
|
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Der findes jo alverdens gratis hacks til Win7 MCE som skaber lækkert
coverflow, løsninger på play/automount af iso'ere og andre themes fremfor MS standard blå som minder utroligt meget om alt deres "MS Live" børne farver..
Redigeret af - Dark Nebula - - 17-Januar-2010 kl. 19:41 |
|
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|
![]() |
|
![]() |
Så er delene bestilt. Det eneste jeg er lidt tilbageholdende med er fjernbetjeningen.
Jeg har besluttet mig for at køre Linux, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg er sikker på, at en given fjernbetjening kan bruges, eller om der er noget særligt, jeg skal kigge efter. Jeg har kigget på denne http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=mediacenter&varenr=510171 men jeg er i tvivl om hvorvidt den IR-reciever passer til mit kabinet http://www.chyangfun.com/pro04_1_2.asp Hvis ikke, er der så nogle andre bud? Remoten er vigtig, når jeg skal sælge konceptet til konen... |
|
![]() |
|
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hvad bestemte du dig til at bestille?
|
|
![]() |
|
![]() |
Bundkortet blev http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=591720 simpelthen fordi det var på lager.
|
|
![]() |
|
![]() |
Bare lige for at sige, at det hele blev samlet og kører (næsten) upåklageligt. Det virker simpelthen bare skidegodt.
Slås lidt med nogle ION-drivere, men må vente på en update for at løse lidt små kinks. Derudover skal jeg have enten min nuværende eller en ny fjernbetjening til at tænde HTPC´en fra standby. Alt sammen små detaljer, jeg er ovenud tilfreds med mit setup! Tak for hjælpen herinde. |
|
![]() |
|
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hej,
"tygger" maskine HD opløsning uden problemer? Har du selv fundet codec til CUDA, eller var det med ?
MVH
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Du tabte mig lige fuldstændigt :)
Jeg har rippet min dvd-samling, og det har den ingen problemer med at afspille. Hvis du med HD mener formater som blue-ray, så har jeg ikke testet det. Bliver formentlig ved med at bruge min PS3 som optisk afspiller... Codec til CUDA? Det ved jeg ærligt talt ikke lige :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |