recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC del ikke-normal..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC del ikke-normal..

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2007 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Jeg har netop Canal Digital og hvis det hele kan virke problemfrit med et kort i HTPC'en til denne udbyder så er det værd, at overveje.

Ikke for at spolere din dag, men der er intet der virker problemfrit når vi snakker audio/video/computere

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2007 kl. 19:28
Hehe... med problemfrit mener jeg, at hvis forudsætningerne er der så er intet umuligt.
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Det kan man kun inde for samme MUX, ligesom på DVB-C og DVB-S. Så snart der kommer flere kanaler på andre MUX, så dutter dette ikke mellem MUXéne.

Bare lige en detalje jeg synes skulle med, inden du begiver dig for langt ind i reklamebranchen

Ja, det ved jeg godt :), men det var jo netop også lige DR1, DR2 og TV2 der var oppe og de sender jo netop på samme MUX. Men det skal da med som du siger i hele billedet

Kan man også optage flere programmer på een gang med DVB-C? Det vidste jeg ikke. Troede ikke det virkede også med DVB-C. Det ved du, du har jo floppyDVD, Kandersen? Det får jeg nok også på et tidspunkt regner jeg med. Selv om jeg blandt andet  kører denne her selectorløsning, som er ret godt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu