|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
BPed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||
Syntes din idé lyder spændende, måske kan du kan få lidt inspiration på http://www.electrola.dk/shop/canal-digital-sat-10c1.html Jeg har denne og den fungerer med DVB-C og T. Du kan jo indenfor 14 dage levere den tilbage, hvis ikke det virker. |
||||
![]() |
||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|||
der findes ikke hverken dvb-C eller -S dual tunere, så vidt jeg ved.. |
||||
![]() |
||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|||
Det må da være et problem i VMC og MCE, for jeg har ingen problemer med at se flere kanaler i MediaPortal med kun en tuner og et programkort, forudsat selvfølgeligt at de er på samme transponder. Man skal bare huske at indstille CAM'et til at kunne dekode flere kanaler (i MP Configuration).
Og MediaPortal kan også ![]() |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Jonas Lad os nu ikke udvikle det her til en kamp om hvad der er bedst. Jeg er ikke DVBViewer "frontkæmper" Jeg bruger DVBViewer fordi det er det eneste jeg kan få til at fungere med det HW, SW, Utilities og sociale setup jeg har. Jeg har prøvet med andet SW, og har valgt at det jeg har, passer bedst til mig. Men det betyder ikke at noget andet ikke er bedre. Så go on med Mediaportal eller andre, det kan være det er bedre end det jeg bruger, men jeg er altså bedst tjent med det jeg har valgt Redigeret af MCenterFreak - 13-November-2008 kl. 22:48 |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
|||
Med hensyn til disse tunere som kan modtage flere typer, så var oplevelsen på en TechnoTrend CT-3650 CI (DVB-T/DVB-C) at jeg skulle vælge imellem DVB-C eller DVB-T. Dvs boksen ikke kunne levere samtidig signal fra begge signal typer. Så ikke noget med at se DVB-C imens konen kigger DVB-T. Der var kort sagt kun et stik til indgående antennesignal på boksen. Så hvis man kan flette signal typerne ville det måske kunne fungere, for DVBviewer fandt boksen som 2 enheder (een til hver type). |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |