|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 28-Januar-2009 kl. 08:11 |
||
http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=19005 Ser da lovende ud. har google displayport, med er altså lidt i tvivl om havd det reelt kan bruges til? Hvornår mon det kommer i handlen? |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
Ved ikke om displayport er nogen fordel istedet for HDMI, det kan bruges til HDMI ja, men det kan en HDMI port jo også
![]() |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
||
jo men så også X4500 onboard, og lad os håbe HDMIén ogsså virker med HD lyd. Det er det vidst ingen onboard der gør so far.
|
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
tjaa men jeg synes ikke X4500 har nogen fordele i forhold til ati 780G, ikke i mit system da |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Jeg ville aldrig købe med Intel GFX. Deres drivere og control panel stinker! Kan være jeg har været uheldig med de 3 notebooks jeg har haft med Intel GFX
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Jae...G45 har været på banen i lang tid og er egentligt dette board teknisk overlegent...
|
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
grafikchippen er vel den kraftigeste onboard p.t.?
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
argh Mozilla FF Redigeret af Patriarken - 29-Januar-2009 kl. 14:24 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej...Jeg vil vurdere at GF9400 er det kraftigste du kan få...Om det skyldes ren performance på selve grafikchippen eller om det skyldes at man så også har en Intel CPU der er AMD processorere overlegen ift Multimedie performance(på CPU)....Det er et godt spørgsmål.. Jeg vil dog foretrække Intels G45 Chipset til en HTPC....Modsat mange andre... Redigeret af Patriarken - 29-Januar-2009 kl. 14:24 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
||
Kunne du ikke beskrive (fint hvis det kort) hvad det er du foretrækker ved G45? Jeg har slet ikke noget negativ at sige, de er jo kommet ud over de første vanskeligheder der vist var, ikke? Du sætter dig jo meget grundigt ind i tingene, så det kunne være godt med en kommentar. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo at jeg foretrækker G45 er et tradeoff. Ved godt at strømforbrug og overall GFX performance, samt pris ikke kan måle sig med den hæderkronede Gigabyte/4850e løsning...
Redigeret af Patriarken - 30-Januar-2009 kl. 06:40 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
||
Tak for det, Patriark.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |