|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
|
DU SKAL VEL OGSÅ HAVE ET KABINET TIL AT PUTTE DET HELE I? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Kabinettet følger skam med :)
Det jo en Dell konfigureret PC. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
|
Hvis det er tilfældet, er det så ikke et almindeligt miditower kabinet, som ikke er særlig smart at have stående ved siden af TVet? Desuden larmer strømforsyningen i den slags ofte alt for meget til en HTPC. Flemming Redigeret af fltk - 20-Oktober-2008 kl. 12:29 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Problemet er netop hans spørgsmål. Han tror at/spørger om en htpc kun kan bruges, hvis man har digitalt tv. Det er jo netop ikke tilfælde, da en htpc jo netop kan bruges til en masse andet. Derfor mit svar.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
En HTPC er en ganske almindelig PC, som så kan afvikle de medie filer, som en PC nu engang i dag er i stand til. Derudover kan man tilføje et TV tuner kort, og få den til at optage TV ligesom hvis det var en gammeldaws videomaskine eller en nyere HDD optager.
|
||
![]() |
||
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Super men så er vi så bare ude i om der er nogen der har nogle gode forslag til en støjsvag HTPC eller kan linke til en tråd hvor der allerede er nævnt dette :)
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg tror du skal prøve at kikke andre steder. Dell er ikke så fokuseret på HTPC. Prøv eventuelt: http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=mediacenter eller eller |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Vil der være penge at spare ved at bygge sin egen`?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, masser. Jeg sparede 2-3000,- kr. ved selv at bygge min. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er vel ikke sådan at du kunne poste din opsætning af HTPC :)
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Helt sikkert, hvis man kan. Det kan blive dyrere hvis det går galt. Husker selv at første gang jeg byggede en PC, startede jeg med at brænde et motherboard af |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |