recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC fra Sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC fra Sony

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Sofia Sofia skrev:

Nu kan jeg desværre ikke linke helt ind til produktet, men jeg har netop bestilt en Hush E1...

...Hvad siger du til den? Det må da være den utimative ...altså hvis man ikke skal til at installere rack systemer i stuen.

Jubiiiiii

Jeg siger WOW!  Ser virkelig godt ud. Konfigurationen ved du og mange andre uden tvivl mere om end jeg gør, så den vil jeg ikke indlade mig på at vurdere.  

Jeg svarede mest af nysgerrighed  , tvivl om den kommer til EU og fordi der tidligere har været nogle, der har spurgt til changere versus HTPC'er og recordere - og også fordi Sonys nye produkter ofte er ret seje.

Held og lykke med Hush'en og mon ikke, vi er et par stykker, der gerne hører lidt om de erfaringer, du får med den?

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 16:05

Ser meget spændende ud med produktet fra sony, changeren kan man vel blot gemme langt væk.

Og måske i kraft af at den er til at købe nu, ser den HUSH endnu mere interessandt ud! Hvor er den købt, og hvad koster den?

Til top
Sofia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2004
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 16:53

Direkte på deres website kan du købe den i en tilsvarende konfiguration som overstående inkl. 16% moms, transport og 2,5% creditcard fee til €2.014.

Du kan også købe den gennem mig, da jeg har lavet en forhandler aftale med dem, men det er med dansk moms og selvom jeg ikke tjener noget på den, så bliver den kun 100€ billigere.

Frit valg på alle hylder

Jeg skal nok give lyd så snart jeg får den, om den er så fantastisk som jeg håber på.

Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 20:25
"Absolutely silent" - betyder det passiv køling?
Til top
Sofia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 01:56

Hej Helmø,

Jeg ved ikke lige hvor du har "absolutely silent" fra, men hvis du spørger om Hush HTPC'erne er passivt kølet så er svaret - ja.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 10:02

Direkte på deres website kan du købe den i en tilsvarende konfiguration som overstående inkl. 16% moms, transport og 2,5% creditcard fee til €2.014.

Du kan også købe den gennem mig, da jeg har lavet en forhandler aftale med dem, men det er med dansk moms og selvom jeg ikke tjener noget på den, så bliver den kun 100€ billigere.

Frit valg på alle hylder

Jeg skal nok give lyd så snart jeg får den, om den er så fantastisk som jeg håber på.

Ok, jeg er så ikke så pjattet med dansk moms, men lad nu det liggge.

Ved du noget om hvor godt grafikkortet er på den? Det ser for mig ud som om det er noget onboard noget, hvilket ikke tiltaler mig så meget. Jeg vil helst ha´ noget der kan spytte ud i HDMI, og noget som selvfølgelig kan køre alt HD-materiale (MPEG4-komprimering os.v.).

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 12:24

Burde I ikke starte en ny tråd - denne gik fra at omhandle Sony's VAIO maskine, og er nu pludselig omhandlende en Hush maskine?

Mvh

Brian

Til top
Sofia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 12:28
Jeg skulle gerne modtage Hush htpc'en meget snart, så starter jeg en ny tråd med kommentarer osv. om den - ok?!
Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 18:14

Hej Helmø,

Jeg ved ikke lige hvor du har "absolutely silent" fra, men hvis du spørger om Hush HTPC'erne er passivt kølet så er svaret - ja.

Fra deres hjemmeside - men det var Hush HTPC'en jeg mente - så tak for svaret

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2005 kl. 12:58
Kan snart ikke vente længere....hvornår kommer der noget nyt omkring den hush?
Til top
Sofia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2005 kl. 22:01

Hej Don,

Jeg har fået den hjem, men jeg har et haft problemer. Først havde jeg ikke de rigtige kabler, nu har jeg lånt en anden skærm, men nu har mangler jeg et helt almindelig keyboard kabel og en mus.

Hvis der er nogen, der bor i kbh, har et alm. keyboard og har lyst til at hjælpe mig med at teste HTPC'en, så vil det glæde mig.

Redigeret af Sofia
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2005 kl. 00:16

fatter ikke folk gider ofre kassen på HTPCer nu, hvor INTEL VIIV er ved at blive lanceret (kommer jan./febr./marts). Den vil være i en hel anden strømklasse, samt gearet til multimedie funktioner!

Og Sony vil unægtelig følge op og lave deres egen version. Før jeg selv læste om INTEL VIIV, overvejde jeg at købe den nævnte SONY i denne tråd, men heldigivis lod jeg være... jeg var nok også mest interesseret i den ene del (altså selve computeren, og ikke changeren), og man kan ikke få den ene uden den anden.

Så det mest coole ved denne maskine, er klart at nu begynder de store producenter at rykke på HTPC løsningnerne... men jeg venter til foråret på min!

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu