recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC fra Sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC fra Sony

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2005 kl. 18:35

Oprindeligt skrevet af Sofia Sofia skrev:

Jeg skulle gerne modtage Hush htpc'en meget snart, så starter jeg en ny tråd med kommentarer osv. om den - ok?!

Venter stadig på den tråd.......

Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 18:57
Skuffet.......
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 19:49

fumse: Noget siger mig at du snakker og r*ven går, uden at du egentligt har undersøgt noget som helst...

1. Den Sony maskine er en ren NTSC maskine, du vil ikke kunne bruge den til noget i DK da vi kører PAL.

2. Grunden til at den Sony maskine bliver solgt er pga. changeren, da selve PC'en er ringe, den har et ALT for lille grafikkort, delt ram på grafikkortet, og det kan ikke skiftes ud, den har kun én tuner, og det er en NTSC tuner.

3. Jeg har ikke set produkter, men kun chipsæt annonceret med VIIV, lad os nu se hvornår der kommer produkter baseret derpå, derudover er jeg ikke sikker på at forskellen bliver voldsomt stor.

Gider du ikke godt undersøge tingene inden du plæbrer ud med hvad der er smart og ikke smart? I en af de andre tråde brokkede du dig over en som ville købe en passivt kølet HFX baseret maskine fordi man kunne få en Sony - som slet ikke er lanceret i Europa, IKKE er passivt kølet, og som er underdimensioneret som bare pokker...

Damn jeg er træt af folk der bare gerne vil lyde smarte... giv dog nogle brugbare råd hvis man åbner munden.

Mvh

Brian

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu