|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() |
Blev selv ret nysgerrig omkring det board, fordi det er blevet nævnt et par gange den sidste tid her, så læste lidt op på det, tjek eventuelt dette link http://www.missingremote.com/review/intel-dh61ag-media-series-mini-itx-motherboard-and-core-i5-2390t der står en del om pros/cons, læs eventuelt også comments, omkring muligheder for nyt gfx og den slags.
Min hurtigere opsumering er fedt board, men har sine begrænsninger. |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Ang remote:
hvis du bruger intel DH61AG bundkortet, søg på ebay "cir ir" ca 37 usd for en intern modtager og remote. Kan I øvrigt også anbefale dh61ag, har lavet 2 htpc'er med det. Mvh g igabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
zrdn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Gigabyte, hvilke strømforsyninger har du brugt til de 2 ? (: bare fra en almindelig bærbar ?
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
En helt alm. HP 19v 72watt, og en lenovo 20v 90 watt. Jeg ved at 20volt er 1 volt for meget, men det er ikke noget problem, en variation på 5%
Bør ikke være farligt. Ang effekt (watt), så er en 60watt rigeligt, jeg havde/har en hel del lenovo psu'er liggende. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
zrdn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hva størrelse har de psuer? altså selve stikket, kan sgu ikke rigtig finde det nogen steder..
|
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Vedr. psu så har jeg lige hentet den her hjem fra Amazon:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003WRPFXA (DELL PA-3E)
Den spiller med dh61ag. @Gigabyte: Kan den cir ir du har købt vække pc'en fra standby ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |