recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC - Hjælp til indkøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC - Hjælp til indkøb

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
carmad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af zrdn zrdn skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:


Du kan få GT430 passivt kølet.....Om det er de 200kr værd det vil jeg ikke mene. Jeg har den fra Asus, og den larmer ikke mere en Stock cpukøleren på Corei3 540...


Okay, så tror jeg det bliver sådan et der ryger i, nok bare i Gainward eller Zotac.


Det kan godt være en fullsize PSU i det kabinet du foreslog, så der er ikke brug for en
MicroATX PSU. Bare til info!

Jeg har ikke prøvet det indbyggede gfx endnu, men det er som I også skriver ikke anderledes at man altid kan sætte et kort i efterfølgende hvis man ikke er tilfreds.
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 13:56
hvis stillhed er et mål, kan du eventuelt kigge på seasonics x-serier, de fåes totalt fanless.

Og modsat mange tidligere fanless modeller kan seasonics godt holde til at være fanless. se review på silentpcreview.com: http://www.silentpcreview.com/Seasonic_X-400_Fanless_PSU
Til top
zrdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 09:55
Super, tak. Det vil jeg lige kigge på (:
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu