|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 07-April-2009 kl. 11:52 |
Hej Nu har jeg søgt en masse på google og edbpriser og jeg kan bare ikke finde et flot sort kabinet til ATX bundkort der er helt blank så det passer sammen med mit fjernsyn. Er der nogle der har et link til et kabinet som jeg kan købe her i danmark? |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Der er jo altid HFX kabinetterne, dem synes jeg er meget flotte: ...men de er ikke billige... |
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Ja de er rigtig fine, men også lidt mere end jeg har lyst til at bruge. Vil helst holde mig under 1500 kr... Men kan man få nogle som bare er helt sorte og i piano black eller hvad det nu hedder? |
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
http://www.itstore.dk/product.asp?product=6757
|
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
her er et link til point of view som laver kabinettet link findes under gamer cases hvor man kan se det i større lavet i acryl måler 37 bred højde 14 dybde 45 ingen strømforsyning meget billigt - ser ok ud - acryl eller lignende er jo alligevel det et TV er lavet i normalt, det ser jo ikke dårligt ud. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, ja det ser faktisk slet ikke så tosset ud.. Ser lige om jeg kan finde nogle flere billeder af den. Men 300 er da meget billigt hvis den virkelig ser så fin ud som på billedet..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |