|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Loki ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2005 kl. 13:43 |
|
Hejsa med jer. Jeg vil til at bygge mig en HTPC, men ville egentlig gerne have et kabinet med forstærker i så jeg kunne nøjes med kun at have min HTPC stående i stuen. Jeg kan bare ikke finde en nogen steder. Nogen der kender til en fabrikant? På forhånd tak. Thomas |
||
![]() |
||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Zitech har en færdig produceret HTPC med indbygget forstærker - prøv at ringe til dem og høre om de sælger kabinettet alene...
|
||
![]() |
||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Jeg er ikke sikker på at det findes, jeg har aldrig set det.
m@dsen |
||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mon ikke det der sidder i Ziteck´s er et PCI-kort? m@dsen |
||
|
||
![]() |
||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
M@dsen - kender du da et sådan PCI kort? Vi har nemlig drøftet dette i en anden tråd, men har ikke kunne finde det.
Jeg har fundet diverse byg-selv kits til 12 volt, som kan købes hos en række elektronik forhandlere, men ingen af dem er beregnet til computere, dvs. at man stadig skal have signalet fra et lydkort, samt at monteringen ikke ligefrem bliver så elegant som hvis det var et PCI kort man bare sætter i. Det vil virke, men det andet ville være smartere (i sær hvis volumen kan styres fra software i computeren!). |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Nej det er en 5X75 Watt klasse-D forstæker baseret på Tripath's IC'er, der sidder i Zitechs Media Center#1 placeret i toppen henover selve bundkortet og forbundet til udgangen på lydkortet. Det er ikke et PCI kort. Man kan se placeringen hvis man kigger ned igennem rillerne oven i en Zitech Media Center #1 med indbygget effektforstærker. Redigeret af HTPC |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Hvis du vil have noget bedre og kraftigere end Zitechs løsning, så kan du købe den Svenske Medius HTPC med medfølgende 7 x 250 Watt Medius A II eller 7 x 500 Watt Medius A III, begge baseret på de meget anmelderroste Bang & Olufsen ICEpower klasse-D moduler.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, det var jeg ikke klar over, men jeg selvfølgelig heller ikke set den.
@:dkoclni Nej jeg kender ikke et pci-forstærkerkort, jeg gik bare ud fra at det måtte være sådan noget de havde puttet i. m@dsen |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det skal dog siges at jeg selv stadig kun har set deres model uden indbygget forstæker til deres demodag, men manden der demonstrerede den, fortalte og viste hvor forstækeren skulle sidde, og man kunne sagtens se det ned igennem rillerne i toppen. Manden der har designet Zitech HTPC maskine, Christian Andersen har på Hifi4all fortalt at det er en Tripath klasse-D løsning der er i dyret. Hans brugernavn et ctacta og man kan læse svaret her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25112&T PN=4
Redigeret af HTPC |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |