|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 03-November-2006 kl. 20:49 |
Hej, Jeg skal igang med at bygge en HTPC, og er igang med at se på kabinetter. Gældende for alle kabinetterne til atx kort er, at de er dybe som et ondt år !!! Nogen der ved om det er muligt at købe et kabinet der har en dybde mindre end 40 cm. og som har plads til mere mere en tre kort ? Mvh Wonder |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Du er ikke alene med dette problem Jeg kiggede for 3/4 år siden også med lys og lygte efter et mikro-atx kabinet som havde plads mere end tre kort og ikke var dybere end 40cm. Jeg har fandt dog ikke det 'utimative' HTPC kabinet med ovenstående spec's men købte et Antec Aria kabinet (ca. kr. 900) som jeg er ok tilfreds med i dag.
|
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |