|
HTPC Kabinet |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
alternativ er at droppe hylden i midten, så har jeg 25 cm i højden, men så er dybden nok max 30-34
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
|
Det var dog et megastort kabinet til en htpc. Er du sikker på målene er korrekte?
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
det er målene til det hul hvor kabinettet skal være hehe, altså indvendig max mål i hylden
Redigeret af Treated - 12-August-2015 kl. 15:14 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Jeg har erfaring med Origenae og Streacom kabinetter.
Jeg kan ikke komme på nogle mærker eller modeller, der når disse til sokkeholderne. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10477 |
|
Er det priserne du tænker på ![]() Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Priserne er efter kvaliteten. Specielt Origenae koster kassen, hvis det er med display. Jeg gav 2500,- for mit X11 i sin tid. Men det er også et super produkt, omend det er en meget stor kasse. (Har den forøvrigt stående tom hvis nogen skulle mangle). Streacom har jeg to af. Et FC8 Evo, som aktivt kører min HTPC i dag. Og så en FC7 (mener jeg) som jeg aldrig fik bygget færdig. |
||
![]() |
||
|
nok lige lidt overkill til mit setup, den skal stå bag en stoflåge og kommer ikke til at blive synlig, så havde egentlig et som det her http://www.computersalg.dk/produkt/1013934/silverstone-sugo-sg06lite-ultralille- i tankerne :)
|
||
![]() |
||
|
Det her må da lige være sagen: http://www.edbpriser.dk/kabinet/ms-tech-ci-70-id-7495286.aspx
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Ja det var da os en mulighed flemming. Den havde jeg ikke spottet
|
||
![]() |
||
|
tror det her bliver mit setup.
Redigeret af Treated - 13-August-2015 kl. 16:31 |
||
![]() |
||
|
Rigtig fine komponenter, men totalt overkill til en HTPC. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Hvad med SSD og Bluray drev?
Du skal vel også have noget plads til optagelser? Redigeret af Cyberguyen - 13-August-2015 kl. 22:48 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |