|
HTPC Kabinet |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har en SSD derhjemme 128 GB. Alt film ligger på serveren derhjemme. Men overkill ja måske. Men nu vil jeg godt have mine bluray i 1:1 samt vil os godt være klar til 4k :-)
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Har du tænkt på, at med det setup ender du med et brølende monster, hvilket jo ikke lige er sagen til en HTPC, som helst skal være fuldstændig lydløs. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
På ingen måde overkill til en HTPC, hvis man ønsker madVR som render :) gfx vil ret hurtig finde sin begrænsning.
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
Som jeg kan læse det, så skriver de at gpu er meget stille. Blæser i kabinet kan skiftes. Blæser i cpu kender jeg os, den er rimelige stille, kan dog os skiftes
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
har et geforce 960 - det kører ultra lydløst og selv i project cars er der ikke de store problemer. det er stadig min gamle blæser til vandkøleren der larmer mest i kabinettet. (det første kort med hevc HW understøttelse)
Så jeg tror altså ikke man skal være så bekymret over dem, men selvfølgelig det bedste er selvfølgelig passivt kølet hvis det på nogen måde kan lade sig gøre.
|
||
![]() |
||
|
tak for input claus. det hele er os bestilt
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Det er trods alt en ting der virkelig er blevet gjort noget ved de sidste 1-2 år. Tiden med flymotorer ved siden af skærmen er vist heldigvis ved at forsvinde.
|
||
![]() |
||
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
|
Nvidia's 9xx serie er vidst de eneste GFX med HDMI 2.0. Bare hvis du skal køre 60hz over HDMI :-)
|
||
![]() |
||
|
det er også de færreste skærme der har hdmi2.0 stik, så det kan nok være nøjagtig det samme.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |