|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
And.- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 14:36 |
Hey jeg skal til at samle et styks media center, men jeg har store problemer med at finde et ordentlig kabinet.. Jeg kiggede først på HFX, men synes det blev en anelse for dyrt / besværligt .. Jeg er villig til at ofre ca. 3500 kr på et kabinet.. Det skal være så flad som muligt.. Gider ikke have store kæmpe boxe stående.. Også selvf så lækkert design som muligt :) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja gem den væk. Køb kabler og remotes i stedet for.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Han skal vel stadig kunne ramme med fjernbetjeningen. Medmindre man kan få en bluetooth fjernbetjening? |
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
hvis man går efter design, så er man vel ikke interesseret i at gemme den væk! Hvad med de her to: http://www.origenae.com/en/htpc_s10v.htm
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Et ramme noget med en remote kan løses simpelt. Men jeg ser divergerende udsagn:
Han er villig til at betale 3.5 kilo Han gider ikke en stor kasse, der larmer... Harmony 895 + Antec nsk4480= 2000kr. Så har du 1500kr til at købe HDMIkabler for... Der må kunne findes et sted indenfor 30m....(Hvis du skal have en cat5 extender og overholde z-wave specs kan det ALDRIG overstige 1500kr....Med mindre da at man tror på highgradekabler til en digital protocol med errorcorrection) Redigeret af Patriarken - 09-April-2008 kl. 17:42 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Er mere eller mindre ligeglad med den susen fra den, den bliver overdøvet alligevel.. Jeg har HDMI kabel.. til 1500 kr faktisk :) men har ikke umedbart noget sted at putte maskinen hen, min stue er en meget clean stue uden alt for meget... Er de der Origeae ik store ? |
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
På det OrigenAE kabinet, som jeg henviser til er dimensionerne: - 435 x 115 x 390mm (BxHxD) Så du må have fat i tommestokken og måle dig frem. |
|
![]() |
|
danic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg syntes nu Antec NSK2400 HTPC Case passer bedre end NSK4480 og så koster det kun 1/3 del, den PSU blæser og de 2 interne blæsere siger stort set intet. http://techgage.com/print/antec_nsk2400_htpc_case Alternativ kan man vælge et NSK1380 koster også kun 1/3, det er nemt at gemme afvejen. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte så et OrigenAE kabinet, super lækkert kabinet, lækker kvallitet mv.. Så det var de 2500 kr direkte ud i wcet.. Samtidig solgte MM-Vision mig et HVR-2200, hvor jeg ingen driver CD fik med.. Og den driver jeg har fundet virker ikke ordenligt i MCE.. Den kan kun afspille i 50% af skærmens kapasitet.. Så der røg sq lige en tusse ekstra.. Må indrømme jeg er dybt skuffet over MM-Vision, som jeg forklarede alle planer med, og han fortalte at det ville fungere fint.. Jeg må indrømme jeg havde tro på at HTPC var noget det havde styr på.. Men desværre Kæft jeg er bitter Redigeret af And.- - 13-April-2008 kl. 16:26 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvad har du af CPU-køler, siden den ikke holde cpu-temperaturen nede?
... og kan den ikke komme af med luften? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Den der følger med.. Men .. Altså.. Kan en custom hjælpe så meget ? Alts Det kan den vel ik ? :) Men altså ? Jeg kan ik rigtig gøre mere? alle kabinet kølere køre jo |
|
![]() |
|
![]() |
Ps. har en AMD Phenom 9500, og noget AMD ATI 3250 onboard
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |