|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Den her køler kunne måske også bruges:
NorthQ 3311A Den er 4,7 cm høj, så der er mindst 2,3 cm afstand til toppen (beregnet ud fra at blæseren på Originea's egen C10-køler er 7 cm høj). Men jeg ved ikke, om en større afstand til toppen gør nogen forskel. Men er det rigtigt, at luften fra PSU'en går ud gennem bunden? Bliver luften ikke suget ind gennem bunden? Ellers kommer noget af den varme luft måske ud i kabinettet. |
|
![]() |
|
And.- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Den ser meget høj ud, samt.. jeg er reelt ligeglad med at der ik er køler på :) Det gør ik noget det suser lidt, det overdøver den høje lyd alligevel
|
|
![]() |
|
danic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvorfor benytter du ikke dine 14 dages returret og får dine penge tilbage på det som ikke virker?
Tjek lige at CPU køleren sidder som den skal, den kan være lidt svær at montere men det er vigtigt at den sidder helt tæt for at køle ordentligt (Jeg benytter selv en original køler). Mit HTPC kabinet er adskilt i zoner, en zone til strømforsyning, en harddisk og en til board. Hvilket betyder at varme og støj er isoleret fra CPU og lydkort m.m. |
|
![]() |
|
![]() |
Fordi jeg har afhentet det, og købt det i butikken.. Så jeg har ikke mine 14 dage.. Desværre |
|
![]() |
|
![]() |
Uh havde lige overset dit svar, hmm jah det ku måske være en mulighed ? :) Men ja luften går enten fra enden af kabinettet og direkte ud i bunden(eller den anden vej rundt) Og der kan ik komme noget ud i kabinettet :) |
|
![]() |
|
danic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg har selv afhentet og byttet eller fået penge tilbage hos MM-Vision, altid uden problemer.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ja, bliver nok nød til at gøre et forsøg, tror jeg tager papkassen og HTPCen med der ud, og ser hvad de kan gøre for mig..
|
|
![]() |
|
![]() |
:) MM-Vision tog fint imod den og lovede mig at se om de kunne finde en løsning.. Super :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |