recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC Kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC Kabinet

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 21:57
Den her køler kunne måske også bruges:

NorthQ 3311A

Den er 4,7 cm høj, så der er mindst 2,3 cm afstand til toppen (beregnet ud fra at blæseren på Originea's egen C10-køler er 7 cm høj). Men jeg ved ikke, om en større afstand til toppen gør nogen forskel.

Men er det rigtigt, at luften fra PSU'en går ud gennem bunden? Bliver luften ikke suget ind gennem bunden? Ellers kommer noget af den varme luft måske ud i kabinettet.
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 21:57
Den ser meget høj ud, samt.. jeg er reelt ligeglad med at der ik er køler på :) Det gør ik noget det suser lidt, det overdøver den høje lyd alligevel
Til top
danic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 07:51

Hvorfor benytter du ikke dine 14 dages returret og får dine penge tilbage på det som ikke virker?

Tjek lige at CPU køleren sidder som den skal, den kan være lidt svær at montere men det er vigtigt at den sidder helt tæt for at køle ordentligt (Jeg benytter selv en original køler).

Mit HTPC kabinet er adskilt  i zoner, en zone til strømforsyning, en harddisk og en til board. Hvilket betyder at varme og støj er isoleret fra CPU og lydkort m.m.

Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 09:13

Fordi jeg har afhentet det, og købt det i butikken.. Så jeg har ikke mine 14 dage.. Desværre

Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 09:30

Oprindeligt skrevet af jeje jeje skrev:

Den her køler kunne måske også bruges:

NorthQ 3311A

Den er 4,7 cm høj, så der er mindst 2,3 cm afstand til toppen (beregnet ud fra at blæseren på Originea's egen C10-køler er 7 cm høj). Men jeg ved ikke, om en større afstand til toppen gør nogen forskel.

Men er det rigtigt, at luften fra PSU'en går ud gennem bunden? Bliver luften ikke suget ind gennem bunden? Ellers kommer noget af den varme luft måske ud i kabinettet.

Uh havde lige overset dit svar, hmm jah det ku måske være en mulighed ?  :)

Men ja luften går enten fra enden af kabinettet og direkte ud i bunden(eller den anden vej rundt) Og der kan ik komme noget ud i kabinettet :)

Til top
danic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 09:34
Jeg har selv afhentet og  byttet eller fået penge tilbage hos MM-Vision, altid uden problemer.
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 09:45
Hmm ja, bliver nok nød til at gøre et forsøg, tror jeg tager papkassen og HTPCen med der ud, og ser hvad de kan gøre for mig..
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:26

:) MM-Vision tog fint imod den og lovede mig at se om de kunne finde en løsning.. Super :)

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu