|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
|
Du kan også købe en færdig pakke, men som du også kan se, så koster det jo en bondegård at købe færdig samlet. Jeg har dog undladt VFD/Remote, men mit system kommer ikke over kr. 7.000,- og det er vel og mærke et Pentium M baseret system. Som er noget dyrere end de komponenter der er brugt ved deres konstruktion. http://www.ichbinleise.at/product_info.php?cPath=188&pro ducts_id=1671 Redigeret af Kolvig |
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
Tak for de mange gode svar. Jeg er kommet meget længere end jeg var da jeg startede tråden og kan godt forstå hvis I HTPC ilhængere rynker lidt på næsen når vi andre køber fædige Hd recordere - der er jo uanede muligheder i HTPC'erne til de samme penge. Jeg tror jeg herfra finder et kabinet, nu har jeg fået nogle gode sidehenvisninger og selv begynder at samle. Endnu en gang tak |
||
![]() |
||
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
|
Du skal være velkommen.... Vil meget gerne høre, hvilken løsning du når frem til? Mvh. |
||
![]() |
||
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Jeg har en ongoing installation, hvor jeg desværre foreløbig er løbet mod en mur... det mainboard jeg har fået er tilsyneladende defekt - håber at shg.dk vender tilbage snart. Jeg har købt et Hiper (www.hipergroup.com) kabinet, som for mig var bedste valg. Det er lille og prisen er ca 1000 inkl strømforsyning. Der kan kun være 1 agp/pci kort, så jeg har måttet gå på kompromis med tv-kortet og må nøjes med et USB (hauppauge wintv pvr usb2) som er et af de få der er mce kompatibelt. Anyway - kabinettet er dejligt. Det er små med strøm, men det larmer ikke. I hører fra mig når der er nyt i sagen |
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
Hej alle Så er jeg kommet et skridt nærmere. Jeg har tænkt mig at investere i Dign HV5 kabinet En anden i forum'et har dette til salg og krydser fingre for at det ikke er solgt. Næste skridt er indmaden... Jeg mangler: Er der andet jeg mangler. Jeg har ikke brug for en HTPC som brager derudaf, men alligevel kan være med som hdd-recorder, TV-kigning, MP3 jukeboks og DivX "jukeboks" På forhånd tak Redigeret af Hanien |
||
![]() |
||
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|
Jeg har lige et par spørgsmål til Kolvig 1. Har du fået dit kabinet og hvordan er oplevelsen med det? 2. Jeg kan se at der er en række phono stik på bagsiden af kabinettet, hvordan fungerer de og hvad sættes der til dem? 3. Du skriver at din løsning ikke kommer til at stå dig i ret meget mere end 7000 kr., men det kan da næsten ikke lade sig gøre, når kabinettet med alt tilbehør koster over 3000 kr., bundkortet alene omkring de 2000 kr. og processoren det samme. Så mangler der stadig lydkort, dvd-brænder, ram, harddisk, tvkort osv?? Redigeret af Mlarsen |
||
![]() |
||
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Hej - rigtig god diskussion i har gang i her. Jeg står selv for at skulle købe en HTPC og har lært meget af jeres snak. Jeg har fundet et kabinet, som jeg overvejer. Det er vist tæt på Kolvigs "toppen af poppen". Se http://niveusmedia.com Glæder mig til at komme i gang. Redigeret af Sofia |
||
![]() |
||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Hvis det er K2 Limited - hvad er prisen? 2.500 Euro?
|
||
![]() |
||
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Jeg spurgte producenten vedrørende K2 Limited og svaret var: Thank you for your interest in the K2 Limited Edition. This product is currently priced at $14999 and is available from Authorized Niveus Dealers. Unfortunately, we have not yet begun to distribute our products in Europe, as they are not currently PAL-compatible. We hope to offer PAL-compatible products in the future and would be happy to keep you posted on availability. Så det bliver nok ikke til nogen Niveus alligevel. |
||
![]() |
||
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Og en CPU med køler + en harddisk Redigeret af HTPC |
||
![]() |
||
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
|
Hvis det er solgt, så prøv at overveje et Ahanix kabinet i stedet. Det er det samme kabinet, men lige en tand billigere, da du får kabinet, PSU og display med for lige under 2000. DIGN kommer noget højere op, da man skal købe de tre dele hver for sig... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |