|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Det hele er købt og samlet og dt spiller bare - så det er bare super.
![]() |
|||
![]() |
|||
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Hej igen Hanien - Undskyld, hvis jeg er lidt persistent, men hvad købte du af... Jeg går ud fra at det er fordi du købte kabinet mv. brugt at du har kunne sammensætte HTPC'en så billigt?!?! ...eller har du handlet en god pris et sted? Redigeret af Sofia |
|||
![]() |
|||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
||
Hvad med trådløst netværk? |
|||
![]() |
|||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
||
$14999?????? Er det ikke lige i overkanten??? |
|||
![]() |
|||
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
||
Jeg har netop bygget min MCE2005. Den kom til at se således ud. Ahanix D.Vine 5 kabinet Pris i alt med levering ca. 7000 Der ud over kommer MCE licensen... |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Sofia: Jeg endte med at købe: Bundkort: ASRock ATX Intel 848P chipset I alt lige under 3600 kr Dertil skal ligges det jeg købte brugt: Kabinet: DIGN HV-5 kabinet inkl. VDF Dertil kom Microsoft MCE Remote og IR USB forlænger Alt i alt: 5400 kr Bundkortet er med Wake-On-USB, så jeg kan tænde pc'en fra stand-by med remoten. Overvejer at investere i en fanless PSU for at slippe et for al støj fra PSU i stuen. Jeg hører den ikke når vi ser tv, men den larmer lidt når alt er slukket. |
|||
![]() |
|||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
||
hmm, DIGN-5 kabinet og PVR 500 + strømforsyning for 1800, kan man
stadig købe det, for det findes da vist ikke billigere, går udfra at du
ikke har købt det fra ny.
|
|||
Den Ben
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er købt brugt, synes jeg også at jeg skrev. |
|||
![]() |
|||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
||
OK, men alligevel lidt af et røverkøb.
|
|||
Den Ben
|
|||
![]() |
|||
TheEdge_ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
||
Der er også dette kabinet.. http://www.origenae.com/product_x15e.htm Syntes selv er det er mega fedt overvejer at købe det til min HTPC som står i et almindligt computer kabinet i øjeblikket.. :( |
|||
BRUTAL -= Now your playing with power =-
|
|||
![]() |
|||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||
Du skal nok være forberedt på at det er dyrt, jeg mener det koster omkring 5000,- men du har ret, det er et rigtigt flot kabinet. m@dsen |
|||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|||
![]() |
|||
TheEdge_ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
||
Troet ikke det var så dyrt.. Kunne være man skulle finde et andet.. |
|||
BRUTAL -= Now your playing with power =-
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |