|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 17-August-2007 kl. 14:29 |
Jeg leder med lys og lygte efter et HTPC keyboard med trackball/touchpad og har brug for hjælp. Jeg har kigget på MS, men har hørt mange dårlige ting med specielt musen, som jeg ser som en vigtig del. Afstanden er ca. 2-3 meter. Jeg har ikke yderligere behov, og havde forestillet mig en maks pris på ca. 5-600 kr. På forhånd tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
mentallapse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej. Har netop købt det nye Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000. Det er bluetooth baseret og det virker.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Hvis jeg kan købe det til mellem 5-600 kr. er jeg interesseret. Det er mere det jeg gider ofre på et tastatur/keyboard. Hvis jeg skal op i 8-900 kr. klassen kunne jeg lige så godt have satset på http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227722
|
|
![]() |
|
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Det er også et godt keyboard du henviser til, men det har vist ikke touchpad så vidt jeg ved?
Har selv lige fået et medie center med et Wireless Entertainment Desktop 7000 og det fungerer faktisk rigtig godt. Det er lækkert med det touchpad. At man så er tvunget til at købe er sæt med mus er bare irriterende men sådan er det desværre altid. |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Logitech's Edge har skam touchpad, det er den runde plade i højre side af keybordet der erstatter numpad'et og Edge er også med bluetooth.
Men hvis du er ude efter nogle billigere så kig evt. på Zitech's hjemmeside. Jeg mener det havde et trådløs tastatur til ca. 400kr. med en "joystick" mus. |
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Vil også bare lige lægge en anbefaling ind på Microsoft Wireless Entertainment 7000. Det keyboard er bare alle pengene værd!!! |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Intet pt. kan sammenlignes med MS wireless entertainment 7000 (har ikke haft mulighed for at se 8000). Dette er simeplthen et fantastisk keyboard. Det har kun 2 problemer: 1. Der følger en mus med. (som dog er rigtig god, men rimelig unødig til htpc brug, efter min mening). Udover det, så kan jeg kun anbefale dette keyboard. Jeg bruger det selv altid, når jeg bruger min htpc. Og jeg vil bestemt ikke bytte det ud med noget (endnu).
|
|
![]() |
|
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Men er info knappen ikke det samme som at højreklikke? I så fald er fejlen ikke så fatal da museknapperne sidder fint på det keyboard.
Til mediecenter er dette keyboard uden tvivl det bedste. De dedikerede mediacenter taster er super godt organiserede. Har nu brugt det et par dage og er meget tilfreds. Det eneste der er bedre er 8000 modellen som kommer med bagbelyste taster. En kanon feature når man sidder i sofaen i dunkel belysning. Det bliver dog ikke billigt .... |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jo du kan højreklikke med musen. |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Specielt det første Wellton ser spændende ud, men kan ikke rigtig finde nogen anmeldersel eller datablade. Har du selv nogen erfaringer med keyboardet? Det er specielt musen jeg er interesseret i. |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
mm vision anbefaler klart wellton fremfor bl.a. M$' tastatur. Kig under noget MCE og anbefalinger.
Ellers er der også et lækkert et fra Speedlink til ca. 500,- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |