|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Du skal installere en DVD decoder, f.eks. prøveversionen fra Nvidia eller Cyberlink's PowerDVD. Der fandtes på et tidspunkt en liste over kompatible DVD decodere og HW, men den side er blevet erstattet med en side for MCE Partnere!!!
|
|
![]() |
|
brilleabe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
hej Badsted, har du et link til lidt mere info ? Jeg har prøvet at søge på google, men synes ikke jeg kan finde noget som kan bruges. Et eller andet sted har jeg en registreret version af powerDVD...jeg skal bare lige finde den, lol. Er det det bare det som der skal til? /brille |
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Nvidias dekoder kan hentes her: http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html
|
|
![]() |
|
brilleabe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej, tak for hjælpen! Jeg har hentet ovenstående dekoder og det virker. Vil det sige at det ikke er muligt at få TV til at virke ude at skulle købe 3. parts software ? Jeg har samme probelem med mine divx/xvid filer, nogen bud? /Brille |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Ja, desværre. Af forskellige årsager har MS valgt ikke at levere MCE med en DVD decoder. Jeg vil tro at din MCE maskine kan afspille DivX /Xvid filer, hvis du installerer de rigtige codecs, men jeg har ikke selv prøvet det. Der er dog den ulempe, at hvis du anvender en Media Center Extender, så kan du ikke afspille DivX/Xvid på denne. |
|
![]() |
|
![]() |
>>Badsted Jeg har fået installeret de rigtige codecs og afspildning af dvix/xvid virker helt fint, tak. Mht extender problemet gør det ikke noget da jeg bruger en KVM extender i stedet for. Jeg har dog et problem med de xvid filer som jeg har lavet som indeholder flere lydspor - mce vælger at spille alle lydspor på samme tid og jeg har ikke kunnet finden nogen måde at ændre dette på ;-( Jeg bruger Media Player Classic til disse filer for her kan jeg vælge! (og i fremtiden vil jeg encode med KUN et lydspor! /Brille |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |