|
HTPC med DVB-S2 sælges... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik_DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2013 kl. 22:11 |
Jeg har desværre aldrig fået XBMC / WMC osv. til at fungere ordentlig og det er med vemod, at jeg nu forsøger, at sælge min HTPC i stedet for. Se http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121323&title=drlig-lyd-i-xbmc
Ikke tændt siden april, hvor jeg forsøgte, at få XBMC til at virke. Der er ikke sparet på noget og jeg har kun købt det bedste. HTPC´en er stort set 100% lydløs. Det eneste der er aktiv kølet er CPU`en og der er monteret en meget stille CPU køler fra Scythe. Alle dele udentaget SSD`en er købt i marts i år hos caseking.de og dvbshop.de. SSD´en er fra september 2012 og er købt hos Komplett.dk. Alle fakturarer haves på mail. Lian Li PC-C37B USB 3.0 HTPC-Chassis - sort Silverstone SST-ST40NF Nightjar-Series - 400 Watt Scythe SCBSK-2100 Big Shuriken 2 Rev. B CPU-Kühler ASRock Z77 Professional-M, Intel Z77 Mainboard - Sockel 1155 Kingston HyperX Blu Series DDR3-1333, CL9 - 8GB Kit Intel Core i3-3225 3,3 GHz (Ivy Bridge) Sockel 1155 Corsair SSD Force Series GT 120GB Digital Devices Cine S2 V6.5, PCIe, Dual DVB-S2, Low-Profile Nypris er ca. 7500 kr. Jeg vil gerne have 5000 kr for den og det er inkl. den Raspberry Pi, som jeg købte i slutningen af marts (skulle fungere som XBMC frontend). Raspberry Pi Type B Single Board Computer 512MB 4GB Class 6 SDHC Flash memory card for Raspberry Pi Afhentes ved Randers eller sendes ved forudbetaling. Redigeret af Henrik_DK - 09-August-2013 kl. 22:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |