|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Der var også en mulighed at bruge Mytheatre
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Til MCenterFreak Læs på post ovenover vedr. mit opkald til Canal Digital |
||
![]() |
||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Det er da bare for langt ude at de låser kortene til deres bokse. Gælder det også hvis man har haft abonnement i flere år og ikke har anskaffet sig en af de nye bokse? Nok til at jeg vil overveje ny leverandør - VIL bare have én boks til det hele. Viasat er vel et alternativ?
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Det virker totalt latterligt. Grunden til de gjorde var noget med at når det var i en PC så kunne man sende signalet videre, og de ville CD ikke have.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nej, Viasat er slet ikke noget godt alternativ. Selvom du godt kan omgå fastlåsningen er det en smule sværere hos Viasat. Jeg vil ikke opfordre til pirateri eller den slags. Men det du kan gøre, når du lovligt har købt din STB, er at investere i et programérbart cam og så via et CAS3 modul indlæse CAM info(Irdeto Conax osv) I samme firmware kan du angive din STB's serienummer og sådan set hardcode det til CAM'et. Viasat bruger en slags NDS Videoguard og Canal Digital Conax evt med parring til STB serie nummer... DiabloCam, Matrix Cam osv er et par CAMs der kan håndtere hvad i efterspørger. Redigeret af Patriarken - 11-September-2008 kl. 13:38 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Som jeg skrev tidligere har jeg ikke fået bekræftet at CD virkelig låser deres kort. Patriarken, ved du om de rent faktisk gør det, eller om de bare siger at de gør det?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er her ingen som har CD og HTPC? Men hvor fedt er det at bestille CD og være låst i 6-12 mdr. og de så lige pludselig låser deres kort. Så kan man jo ikke bruge det i en PC. Redigeret af mbm1 - 11-September-2008 kl. 14:13 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jo jeg har CD og det kører i min HTPC, men mit abonnement er vel 10 år gammelt og det er min kort også. Så spørgsmålet er om det de siger er sandt, dvs. er der nogen der har oprettet abonnement fornyligt og fået det til at køre i en HTPC Jeg tror ikke det er muligt for dem at få et ikke låst kort programmeret om, så det pludselig er låst |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Men de kan vel annullere det eksisterende kort og sende dig et nyt! Det har de gjort en gang hos mig. Mit abonnement er vel 3-4 år gammelt, så jeg kan vel også køre ind til videre?! Jeg synes bare det virker lidt usikkert at investere 10-12K og så konstatere at CD ødelægger det hele. Forsøger lige nu at decifferere Patriarkens løsning...... Kan finde Matrix CAM, men CAS3 modul... hvad hulen er det? Hvad er det helt nøjagtigt jeg skal investere i CAM, CAS3...... Jeg ønsker hverken at priatkopiere, undlade betaling til CD eller noget andet ulovligt. Jeg vil bare stille og fredeligt have en pænt designet løsning i én boks med musik, CD/DVD/BR, billeder, parabol TV og streamet TV uden at skulle montere et rackskab i stuen.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nej men jeg har hørt rygter om at de er begyndt at gøre det....Jeg kan flade ud med Stofa Kabel DVB-C Nu jeg læser hvad jeg skrev lød det måske derterministisk, men ikke destomindre så kan denne misære omgåes... Madduke har skrevet en guide til hvordan man gør....Den er efterhånden blevet lidt forældet men grundprincipperne er de samme...Det er de i øvrigt også for hvad angår kabel mv.... Redigeret af Patriarken - 11-September-2008 kl. 15:00 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil ikke vejlede i pirateri...Patriarken hjælper kun og guider...Også ift loven... Et Cas3 modul (kan købes på DVBshop.net og hos MM-Vision) er en kortlæser til at programmere CAM med....Dette er ikke sådan direkte ulovligt(Der er ingen regler om det i hvert fald, retstilstanden er ukendt) Bla smartwi (Som i princippet gør det samme) har i hvertfald ikke ift mit kendskab nogle kørrende retssager...
Redigeret af Patriarken - 26-September-2008 kl. 22:23 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er vi i samme båd |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |