|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Dur ikke. EN HTCP har ikke HDMI indgang, kun udgang. Det er kun TV der har indgang. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis nu de begynder med deres pairing....Så kan du bare købe et Programérbart CAM....
Indtil videre: Conax by smith koster kun 250kr......Trods alt begrænset prismæssigt.... Redigeret af Patriarken - 06-Oktober-2008 kl. 20:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Man kan købe capture kort med HDMI, f.eks. http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/. Her kan man selvfølgelig så løbe ind i HDCP (High Bandwidth Digital Content Protection) problemer.
Patriarken> jeg er begynder i CAM verdenen, så godt at vide at man kan købe programmerbare. Det er noteret hvis jeg skulle få brug for det. Redigeret af johnq - 06-Oktober-2008 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
Det kommer så sandelig an på, hvad de vælger af pairing løsning. Conax benytter allerede pairing løsninger i andre lande, hvor du ikke kan bruge et CAM. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
#rohde Er det noget du kan forklare nærmere, det med at man ikke kan anvende et CAM...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
http://tinyurl.com/47qf9s
Chipset pairing som nævnes i ovenstående press-release er taget i brug flere steder. Redigeret af rohde - 06-Oktober-2008 kl. 22:13 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
De mennesker er da totalt paranoide!!! Det vi her snakker om er at se TV FULDT BETALT!!! Jeg har ikke hørt om en eneste der har lykkedes med at omgå Conax, og hvis det er lykkedes, så har de fandeme holdt det godt skjult. Min beslutning er: Hvis de vil anvende pairing, så lever jeg med DVB-T, ser hvad der kommer fra Boxer, og kaster mit Canal Digital abonnement i havet (sparer så 408 kr. om måneden) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Ja det virker da totalt latterligt. Nogle der ved om det forholder sig anderledes med Yousee? Men deres HD-pakken er bare ingenting iforhold til Canal Digital.
|
|
![]() |
|
PPlys ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Vi får sandsynligvis FamilyMix fra CD i vores antennenet til nytår. Jeg skal selvfølgelig have HD-kanalpakken så jeg har lige købt et Sony 46" W4000 så jeg kan bruge det indbyggede cam-modul. CD siger at det virker men der er ingen support :(
Men vil Kabel-Family-Mix virke sammen med et HTPC? For min KISS DP-558 er også lige død og skal nok udskiftes med en HTPC i stedet. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis det stadig er muligt at lave en HTPC-løsning, skal TV-et kun fungerer som en monitor, så det er underordnet hvad har af tuner, faktisk helst ingen... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men de siger også at de vil slå "Parring" til! Citat fra deres seneste blad: Jeg har køb t det nye PioneerLX 5090H plasma-tv med indbygget satellittuner.Hv is jeg køber et CA Modul, kanje g så modtage Canal Digital direkte påtv 'et?V enlig hilsenFrode Bulig K ære FrodeDe løsninger, som vi leverer, er kanaleri gennem en af vores godkendte tv-boxe.D in løsning med at sætte kortet i et CAmodulog direkte ind i dit tv er derfor ikkenoget , vi supporterer. Dvs. vi kan ikkehjælpe d ig, hvis du oplever problemermed dette se tup. Jeg vil for en god ordensskyld oplyse, at vi på et t idspunkt vil slå" parring" til, så det kort du har kun skal/kan bruges til den tv-box, som du har lejet/k øbt gennem Canal Digtal. Derfor vilj eg anbefale dig at bruge din tv-box.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
PPlys ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
En af forskellene mellem Familymix-satellit og Familymix-kabel er at alle der ønsker mere end grundpakken på kabel får en settopbox. Om man bruger den eller ej.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |